شروعی خارجی

من از وقتی که سرویس میهن بلاگ شروع به کار کرد ازش
استفاده کردم به جرات می تونم بگم که جز 500 کاربر اول این سایت هستم .ولی این سایت
اصلا به من وفا نکرد بعد از 3 4 سال وبلاگ نویسی الان دوباره دارم از اول شروع می
کنم خدایی این چه ظلمیه! اون همه مطلب اون همه وقت همش پودر شد و نابود شد

این سرویس های فارسی لعنتی همشون اینجوری ضد حال به
ما زدن همشون سرو ته یه کرباسن لعنت به همشون

کلا توی ایران مشتری مداری و کاربر مداری یعنی کشک
منم تصمیم خودمو گرفتم کاری که باید چند سال پیش می کردم باید از زبان فارسی دل می
کنم باید از ایران دل بکنم!

برای همیشه خداحافظ زبان فارسی خداحافظ ایران خدا
حافظ فارسی زبانان من دیگه هیچوقت دیگه به ایران بر میگردم

دلایل من:

وبلاگم توی ایران نیست که دولت یه نامه بده نابود بشه

این خارجی ها کلی به کارشون واردن و مارو آدم حساب می
کنن

امکاناتشون با هم می خونه استاندارد تو کار شون دارن
واسه هم کار می کنن مثلا همین ورد پرس رو با لایو رایتر میشه خیلی خوب نوشته حالا
در صورتی که شرکت ها با هم کلی مسابقه دارن

این ورد پرس ما از دومین پشتیبانی نمی کنه .یعنی می
کنه ها ولی پولیه اون دومین قبلی ما هم که
www.otello.ir
بود پول بالاش داده بودم ولی به همون دلیل
ایرانی بودن از همون اول کلی برام درده سر درست کرد و به همون دلایلی که بازم گفتم
خیاله  تمدید کردنش رو ندارم کنترل پنل نداره که هیچ کلی هم خطا در طول سال
داشت بازم لعنت به ایران

یعنی از این به بعد این آدرس اصلی منه
https://otello.wordpress.com
از تمامی دوستان خواهش دارم که لینک منو درست کنن ممنون می شم

تازه فهمیدم که وبلاگ نویسی فقط مجانی سروس های تاز
خارجی چرا من خودم رو انداختم توی دومینو هاستو این فیلما دیگه نه وردپرس اومدم که
بترکونم

خدا کمکم کن

این نوشته در فناوری اطلاعات و ارتباطات ارسال شده و با , , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

