همه ی هفت های من

امروز هفتمین روز از هفتمین ماه سال دو هزارو هفت بود 7/7/2007 که توی خودش سه عدد هفت داشت که این تا هزار ساله دیگه تکرار نخواهد شد. الان به ذهنم رسید که مثلا سال 7/7/2777 خیلی بیشتر هفت داره ! ولی هر هزار سال فقط یک بار پیش میاد که یک سال خودش هفت باشه نه بیشتر و ما الان توی اون سال اون ماه و اون روز هستیم.

777

کلا توی ادیان و فرهنگ های بشری به عدد هفت اهمیت زیادی داده شده و در خیلی جاها از این عدد اسم برده شده مثلا » هفت آسمان/هفت روز خلقت/هفت روز هفته/هفت دریا/هفت دور تواف کعبه» خیلی ها اعتقاد دارند که امروز که این تقارن اتفاق افتاده روزی خوب و خوش یمنه. برای منم همینکه هر هزار سال یک بار اتفاق میفته کافیه ! همیشه دوست داشتم که یه روزی یه تغییر خوب در خودم به وجود بیارم و دوست داشتم که اون روز یه روزه خاص باشه که هیچوقت توی زندگیم تکرار نشه و خیلی خاص باشه. چند باری امتحان کرده بودم مثلا عید نوروز تولد حضرت علی که خیلی دوستش دارم یا تولد حضرت محمد ولی اینها هر سال اتفاق می افتادن تا اینکه این روز اومد که هم خاص بود و هم میشه گفت کمی مقدس و روحانی. دوست دارم از امروز کلی زندگیم رو عوض کنم و وقتی چند ساله دیگه یادش بیفتم سریع تاریخش یادم بیاد که هفته هفته هفت بود!

برای خودم و تمامی کسانی که خوب هستند و یا به خوبی عشق می ورزند آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و امیدوارم که زندگیشون از فردا روز به روز بهتر و شادتر باشه.

این نوشته در روزنوشت ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

