کوله پشتی 3 شد

بازم این برنامه کوله پشتی شروع شد! آی بدم میاد آی بدم میاد!! اینم بگما که من از طرفدار های خفن رادیو جوان هستم و همین الان که دارم این پست رو می نویسم دارم پرازیت رو گوش می دم. ولی آی بدم میاد از این برنامه ی کوله پشتی ؟!

آی بدم میاد از این فرزاد حسنی . وقتی می بینمش با این لوس بازی هاش و اون ابروی برداشتش و حرف زدنش که منو یاده دختر همسایمون می ندازه که از اونم حالم به هم می خوره دوست دارم تلویزیون رو خورد و خمیر کنم یا دسته کم یه چند دقیقه ای به ضرقامی و صدا و سیما و ….. مخصوصا و غیره فحش میدم. این فرزاد حسنی کلا یه شخصیت دختر پسند داره(ببینید این دختره چی نوشته می فهمید من چی می گم) هر بار که توی جمع دوستان در بارش حرف زدیم همه کفری و فحشی شدن یه جوارایی لوسه یه جورایی غرور الکی داره که اگه بخاد با این چیزا توی پسر ها بیاد حتما کارش تمومه ولی همینجوریک همه می بینید خانوم ها عاشق این جور شخصیت ها هستن احساس لطیف و این چیزا کوله پشتی هم شده جولانگاه خواهران مملکت و برادران حزب الهی و عملی ! یه بارم نشد که توی چهار تا پسر و مرد باشیم که یکی از حسنی خوشش بیاد!! چراش معلومه دیگه به مرد ها نمی خوره رفتارش با اون ابروهاش و ریشه تراشیدش چه اسلام و بچه مسلمونی بلبلی می خونه! به این می گن  در یه کلمه منافق.

می دونید که من با چی مشکل دارم؟ با منافق بازی مشکل دارم با دو رو بودن مشکل دارم با اینکه آدم با اون ابروی برداشته و هزار تا پوستش و هوارتا رنگش بیاد از اسلام و دینو ایمان و شهید و رهبر خمینی حرف بزنه مشکل دارم مشکلات دارم. آخه من نمی دونم که مردم ما باید تا کجا از اینا بخورن همه چیز رو معنویش می کنن همش مردمه مارو دوست دارن به گریه بندازن و ما که می دونیم عدات ندارن ما که می دونیم همش سیاسته ما که می دونیم همش فیلمه پس چرا باید اعصابم خورد و خاکه شیر نشه ؟؟؟ همه ی برنامهاشون رو دیدم یه بار نشده یکی رو بیارن که به ما هم بخوره یه بار نشده یکی باشه که  مخالف باشه. عقایدش کسی که دوست نداشته باشه در مورد مثلا این شهید و اون عالم عرفانی حرف بزنه!

ما مگه جز این مملکت نیستیم ؟ مگه من آدم هایی رو نمی شناسم که سگشون شرفه خیلی از این مهمون های کوله پشتی رو داره . مگه بزرگای ما توی تموم دنیا نیستن مگه ما این همه جون نداریم که توی دنیا مثلشونم پیدا نمیشه ولی از اونا حرفی هم زده نمی شه ؟؟ وای بر شما وای بر منافق ها وای بر کسایی که نون به نرخ روز می خورن لعنت به کسایی که عدالت و آزادی رو به تمسخر می گیرن وای بر برنامه ی کوله پشتی. فلان خانوم رو از آمریکا میارن میگن که مسلمون شدی دمت گرم و کلی همه رو سر کار میزارن. اونورش رو نمی گن که دلش سیر بود توی جایی بود که آزادی داشت که انتخاب کنه .توی ایران می شه که یکی مسیحی بشه بدون روسیری بیرون بیاد؟؟؟ نه داداش این خبرا نیست ما یا حداقل من یکی دیگه فیلم نمیشم.

این نوشته در تامل ارسال شده و با , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای کوله پشتی 3 شد

  1. sadjad :گفت

    تو این سری جدید چنی ناز شده یی حسنی نگو بلا بگو!‌ / راستی آقا تو این فیدخوان کرمانشاه‌نویسان اگه می‌شه اون وبلاگ‌های خبری رو حذف کن، یکی اینکه روزی چندتا خبر در می‌کنن و به همین دلیل نوشته‌های اون روز وبلاگ‌نویسا نشان داده نمی‌شه و یه سره می‌ره تو آرشیو و دیگه هم اینکه خب بالاخره درسته که به دلیل فراخی قسمت از بدن در جایی مثل بلاگفا می‌نویسند ولی در تعریف وبلاگ قرار نمی‌گیرند. در ضمن تو این آدرس سایت‌های خبری کرمانشاه که فید دارن رو گذاشتم: http://kernews.tumblr.com / مخلصیم خلاصه.

  2. آی گفتی! چنی بدم میا از ای حسنی، میفتم یاد وقتایی که یه دختر هی داره بام لاس می زنه ولی مه هی به حرفاش توجه نمی کنم.

پاسخی بگذارید

