دکوراسیون منزل

شاید شما هم مثل من به دکوراسیون منزل علاقه داشته باشید.هنر چیدمان خانه و زیبا سازی اون برای انسان ها از همون اوایل تاریخ بسیار مهم بوده و یکی از دلایل مهم شناسایی فرهنگ ها و شکل گرفتن شخصیت انسانهاست. در مورد دکوراسیون منزل جست و جو می کردم که به یک سایت برخوردم و ازش بسیار لذت بردم سایتی کاملا حرفه ای و دارای تصاویر بسیار جالب و زیبا در مورد دکوراسیون منزل

برای دیدن تصاویر بیشتر به این سایت مراجعه کنید و لذت ببرید!

www.trendir.com

من که از تصاوی این سایت کمال لذت رو بردم ولی بیشتر وقت ها ناراحت می شدم چون از یک مدل خیلی جالب خوشت میاد ولی وقتی خوب فکر می کنی آدم می فهمه که نه تنها این جور دکوراسیون در ایران نیست بلکه تا چندین سال دیگه فن آوری و هنر اجرای چنین طرحی رو به دست نخواهیم آورد!!

این نوشته در هنر و زیبایی ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

30 پاسخ برای دکوراسیون منزل

  1. بازتاب: دکوراسیون منزل « بی خوابی | بهترین سایتهای اینترنتبهترین سایتهای اینترنت

  2. بازتاب: دکوراسیون منزل « بی خوابی | مدل لباس دکوراسیون منزل

  3. بازتاب: دکوراسیون منزل « بی خوابی « dortin

  4. ali :گفت

    با سلام عکسها باز نمیشه اگر ممکنه عکسهارو برام ایمیل کنید با تشکر

  5. بازتاب: دکوراسیون منزل « بی خوابی | salar

  6. زهره :گفت

    ممنون واقعاً لذت بردم از این سایت عالی بود، من هم به دکوراسیون خیلی علاقه دارم بازم ممنون.
    .
    سجاد: خوشحالم که استفاده کردید.

  7. الی :گفت

    خواهش کنم مدل های زیبای دکوراسیون و پذیرایی را برایم میل نمائید من تازه عروس هستم و در حال گشتن مدل های زیبا برای منزلم ممنونم

  8. شهرزاد :گفت

    سلام لطفا عکس های دکوراسیون را برام ایمیل کنید با تشکرات فراوان

  9. عیسی :گفت

    عكسهاي دكوراسيون را برام ايميل كنيد.با تشکر

  10. paniz :گفت

    سلام اگه ميشه براي من تصاوير اتاق خواب و اتاق نشيمن را ايميل كنيد.
    با تشكر.

  11. سعيده :گفت

    عكسهاي دكوراسيون را برام ايميل كنيد. مرسي

  12. معلوم نیست :گفت

    داوری چقدر بد شده

  13. روژان :گفت

    روز عالی متعالی دوست عزیز میشه خواهش کنم مدل های زیبای دکوراسیون و پذیرایی را برایم میل نمائید من تازه عروس هستم و در حال گشتن مدل های زیبا برای منزلم ممنونم

  14. مهربون :گفت

    قشنگه ولی به جز 4 عکس چیزی نبود

  15. سایه :گفت

    سلام لطفا میشه به من بگید با توجه به این که می خواهم سرویس آشپزخونه ام رو نقره ای کنم (یخچال و گاز و….) چه رنگی رو برای ست کردن انتخاب کنم برای کابینت و پارچه های آشپزخانه که قشنگ بشه

  16. علی :گفت

    مرسی

  17. پگاه :گفت

    سلام عكسهايتان هيچ كدام باز نشد
    اگر ممكنه از دكوراسيون شيك آشپذخانه و منزل برايم عكس ارسال كنيد . ممنونم

  18. سلیمه :گفت

    لطفا عکسهایی از دکوراسیون آشپزخانه و نشیمن برای من ایمیل کنید.

  19. mojgan :گفت

    هیچ کدوم از عکساتون باز نشد

  20. پارسا ملك :گفت

    با تشكر از عكس‌هاتون؛
    لطفاً سايت‌هاي جديد معرفي كنيد.
    به اميد موفقيت روزافزون شما

  21. دینا :گفت

    ساعت23دوشنبه ممنون

  22. دینا :گفت

    اگه تونستی ایمیل کن

  23. zahra :گفت

    سلام
    لطفا تصاویر دکوراسیون را برای من ایمیل کنید
    با تشکر

  24. solmaz :گفت

    سلام
    لطفاً تصاویر همه دکوراسیونها را به من میل کنید. خیلی به این کار علاقه دارم. ممنون میشم برای پیشرفتم منو راهنمایی کنید.

  25. reza :گفت

    لطفا تصاوير دكوراسيون را به من ايمي بفرماييدممنونم

  26. reza :گفت

    لطفا تصاوير دكوراسيون را به من ايمي بفرماييد

  27. hamed :گفت

    لطفا» اگه ممکنه عکس از دکورسیون منزل از قبیل آشپزخانه برای من ایمیل کنید.
    با تشکر

  28. neda :گفت

    لطفا تصاوير دكوراسيون را به من ايمي بفرماييد

    سجاد:ندا خانوم لطف کنید به سایتی که در این پست معرفی کردم سر بزنید و تصاویر دلخواهتون رو پیدا کنید.

  29. النا :گفت

    سلام .. اگر امكان داره ممنون مي شم كه به من بگيد بهترين رنگ براي ست اشپزخونه چيه .. با توجه به اينكه ست پذيرايي كرم باشه ..اشپزخونه او پنه و از پذيرايي مشخصه . . مرسي و خدانگهدار

  30. سلام
    لطفا اگر براي شما امكان دارد عكس هاي دكوراسيون منزل را براي من بفرستيد

پاسخی بگذارید

