چت از همه رقم با موبایل

حتما براتون پیش اومده که بخاین توی موبایل یا وبلاگتون مسنجر یاهو رو داشته باشین ؟ شاید این کار برای اینترنت آسون باشه ولی برای موبایل من شخصا خیلی گشتم تا مثلا یه چیزی پدا کردم که بشه با موبال چت یاهو رو انجام کرد. و حالا با اومدن ایرانسل این امر خیلی مهم تر شده!

و حالا سایت ebuddy.com این کار رو برای ما آسون کرده. کافیه عضو بخش موبایل این سایت بشید و بوسیله‌ی این سرویس در یاهو فیسبوک جی‌میل و . . .  چت کنید

این نوشته در فناوری اطلاعات و ارتباطات ارسال شده و با , , , برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

23 پاسخ برای چت از همه رقم با موبایل

  1. فرهاد :گفت

    نمىدانم

  2. سحر :گفت

    Salam.mikhastam azaton tashakor konam.kar jalebi kardid.

    s20vroojak

  3. سحر :گفت

    Rasti man 2nbal ye dost khob migardam.akhe kheili tanham.vasam off bezarin.id man ine:

    s20vroojak

  4. سحر :گفت

    Salam.mikhastam azaton tashakor konam.be nazar man kheili khob o sargarm konandast

  5. II_jo0orj_II :گفت

    ba salam.ba tashakor az site khobetoon. doostdar shoma:amir(JORJ)az bojnord
    .
    سجاد: از آشنایی با شما خیلی خوشبختم دوست عزیزم, به کلبه ی حقیر من خیلی لطف داری

  6. SADEGH :گفت

    حالا یکی بگه چجوری عضوشیم
    .
    سجاد: الان که فیلتر شده, می تونید بشکنید و استفاده کنید. سخت نیست

  7. Moh0915 :گفت

    هي كسي به من خوش آمد نميگه
    .
    سجاد: سلام دوست عزیزم اینجا وبلاگ منه که در این پست یه برنامه ی عالی رو برای چت کردن توسط اینترنت موبایل با سریوس های چت مثل یاهو معرفی کردم! اینجا کسی با کسی چت نمی کنه, اگه منظورتون رو درست فهمیده باشم

  8. داوود :گفت

    سلام دوستان
    .
    سجاد: سلام دوست عزیزم به اینجا خیلی خوش اومدی

  9. مریم :گفت

    سلام – من برنامه ی ebuddy را نصب کردم اما نمی تونم پیغام بفرستم یا چت کنم میشه منو راهنمایی کنید

  10. برديا :گفت

    سايتتون عاليه-من وقتى براى ورودبه مسنجرsing inميكنم خطاىlogin notميده كسى ميتونه كمك كنه؟

  11. سلام لطفا سري هم اينجا بزنيد

  12. پگاه :گفت

    Salam,man mova msngero daram to goshim,idim ham baz mikonam o add listamam hastan,vali nemitonam beram to chat room,mishe komakam konin.thx.
    سجاد:بهتره از این برنامه که من معرفی کردم استفاده کنید.

  13. Naser :گفت

    Salam.gorgan

  14. بهرام :گفت

    سلام, بحضورياران

  15. salam :گفت

    سلام
    اگه می خواهید با چند نفر همزمان (از طریق بلوتوث ) چت کنید به فوروم زیر مراجعه کنید .
    http://forum.p30world.com/showthread.php?t=256318

  16. عظيم :گفت

    مطالب چت باموبايل عالى بودلطفا درباره چت با گوشيهاى سونى اريكسون مطالبى بنويسيد

  17. Ali :گفت

    Ye doste khob

پاسخی بگذارید

