بهترین باش همه خود می فهمند

همیشه فکر می کدرم که مقدار ارتباط و شناخته شدن وبلاگ شما در مقدار مخاطب و بازدید می تونه خیلی تاثیر داشته باشه تا بتونید وبلاگ بهترینی بسازید ولی طی این چند روزه که از نوشتن این پست می گذره با توجه به نظرات دوستان و اتفاق هایی که افتاد تازه فهمیدم که مهم ترین چیز این وسط مطالب خوبه .نه اینکه این امر قبلا برام معلوم نبود ! تازه فهمیدم که معروف بودن و بازدید داشتن و دوست و موتورهای جست و جو اینترنتی اینقدر هم که قبلا فکر می کردم مهم نیستند مهم خود وبلاگ و مطالب اونه .همونطوری که دوستان در نظرات ذکر کردن.

خوب منم درس گرفتم و به حرف دوستان گوش می دم . توی این چند روزه ورودی از عصیان(به جرات می تونم بگم من باعث شدم این پست رو بنویسه) داشتم و شاید وبلاگ های خوبی که اصلا فکرش رو نمی کردم که یه روزی اسم وبلاگ منو بشنون ولی به من لینک داده بودن! به قول حسن جان نباید کیفیت رو فدار کمیت بکنم . الان دارم می فهمم که یه پست خوب می تونه به اندازه ی تمامی نظر هایی که توی وبلاگ های دیگه دادی و تمام ورودی ها از متور های جست و جو بازدید کننده بسازه. شاید این رازیه که تمامی وبلاگ نویس ها باید بهش پی ببرن.من ایمان آوردم!

به محمد گفتند: «ما ایمان آوردیم» گفت: «نگویید ایمان آوردیم. بگویید مسلمان شدیم!»

با تشکر از اينجا هميشه جنوب و دنیای وبلاگ بخاطر توجه شون

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای بهترین باش همه خود می فهمند

  1. دقیقا حق با شماست من به تازگی یه وبلاگ ساختم و تازه اول راه هستم امید وارم بتونم مطالبم جوری بنویسم که مورد توجه بقیه قرار بگیره لطفا یه سری بهش بزنین ببینین خوبه یا نه با تشکر

    سجاد:امیدوارم که تو کارت موفق باشی دوست من

پاسخی بگذارید

