تو قلب منو شکستی

امروز بعد از مدت ها اتفاقی یه سری زدم به Box.net من وقتی این سایت تازه راه افتاده بود عضوش شده بودم اون موقه واسه خودش یه انقلابی بود! تو زمانیک ما با 10 مگابایت شرمیشن خودمون رو راضی می کردیم بکس اومد با یک گیگ فضا که همه کف کردیم! رفتم توی اکانتم یه نگاهی انداختم فقط دوتا فای فلش توش بود که واسم کلی خاطره بود . اصلا یادم رفته بود که همچین چیزی هست !

داستان عشق کوتاه دوتا گنجشک ناز روی درخت که دختره بدجوری ضدحال به پسره میزنه به نامه:» You Broke My Heart» که می تونید از اینجا دریافتش کنید.

این نوشته در عمومی ارسال شده و با برچسب‌گذاری شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای تو قلب منو شکستی

  1. کفش :گفت

    من یه بار وقتی به بریف کیس یاهوسر زدم …کلی اسکریپت پیدا کردم …که وقتی اولین مالتی مدیا رومی ساختم …از سایت کتابخونه خوارزمی (شیراز- دانشکده مهندسی)، که فلاپی داریو نداشت ..save کرده بودم …

پاسخی بگذارید

