علی

تولد با سعادت شاه مردان عالم رو به تمام جوانمردان جهان تبریک میگم.

اول و آخر دوران علی است. نامداره نامداران علی است.

چراغ راه این نادان علی است. هر که اورا دوست می دارم علی است.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای علی

  1. حسنا :گفت

    سلام خوبی؟
    از صمیم قلب برای مادرت آرزوی سلامتی دارم
    من دارم بر می گردم . هوای منو داشته باش .

  2. محمد رضا :گفت

    برای جلوگیری از اعدام یک روزنامه نگار و یک فعال مدنی پست «شاید یک درخواست» را بخوانید و نامه را امضا کنید.

    آدرس: http://www.not8.ir/1386/05/10/post_38.html

    موفق باشید و عاشق

  3. راستی سجاد جان وبلاگت خیلی بهتر شده ادامه بده.

  4. سلام سجاد جان
    ممنون از نظرت و در کامنت همانجا هم اشاره کردم که فکر نمیکنم راه حل قاطعی باشه که برای همه مناسب باشه. شاید نظراتم را پست کنم. در ضمن نسبت به کامنتهای بی نام ونشان هم خونسرد باش. نمیگم جواب نده ولی خودتو یه وقت اذیت نکن. موفق باشی.

پاسخی بگذارید

