و باز هم مادر

بازم سلام خدمت تمامی دوستان و مراهان خوبه خودم

از تمامی شما بخاطر هم دردی ها بخاطر محبت ها و بخاطر دوستی های بی پایان خودتون نسبت به خودم کمال تشکر رو دارم به خدا زبونم از گفتن تشکر ناتوانه.

مادرم این روزها خیلی بهتر خودمونم باورمون نمیشه الان خودش و بدون کمک گرفتن از کسی می تونه راه بره و این برای کسی که سکته کرده یه پیشرفته خیلی خوبه اونم توی این مدت کم! می دونم که درصد زیادی از این پیشرفت در حال مادرم بخاطر محب های شما دوستان و دعا های بی مقدارتونه . منم دعا می کنم که اینشالا هیچ کدوم از شما بیماری رو بین نزدیکان و آشناهاتون نبینید. این وظیفه ی من بوده که به عنوان کمترین چیز به وبلاگ های شما سر بزنم یا به پست های الکترونیکی شما پیام تشکر بفرستم که نشده یعنی نتونستم که انجام بدم و امیدوارم منو ببخشید.

بازم از همه ممنونم بخاطر همه چیز امیدوارم که تا حدود چند روزه دیگه بتونم برگردم و یه سری به دنیای اینترنت بزنم و نبودم رو جبران کنم. خدا نگهدار

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای و باز هم مادر

  1. فریبا :گفت

    خیلی متاسفم اما خوبه که قدرش رو میدنی

  2. سماع :گفت

    سلام…
    تمام روز هایم بوی دلتنگی میدهد/فقط از خدا باید شعر بخواهم/شعری که در آن “ای کاش” نباشد.

    منتظرم.

  3. soboone :گفت

    من هم از این خبر خوشحال شدم انشا الله همه خوب بشن

  4. زیر خط IT :گفت

    خیلی خوشحالم کردی سجاد جان ، امیدوارم مادرت هر روز حالش رو به بهبودی بره

پاسخی بگذارید

