عید فطر مبارک

امروز عید فطر بود یعنی ماه عزیز رمضان تموم شد و امیدوارم که گناهان ما هم بخشیده شده باشه .برای دومین بار توی زندگیم رفتم صبح نمازش رو خوندم او یه بار اول رو اینقدر بچه بودم که اصلا یادم نیست چی بی چی بود.

می پرسین چرا دارم اینا رو می گم ؟! بخاطر اینکه آدم شدم بعد از اینکه مادرم سکته کرد اینقدر مات و از خود بی خود شده بودیم که من یکی تا ده روز فقط دعا می کردم و از خدا می خواستم که مادرم رو شفا بده خوب اونم مارو قبول کرد. من قدیما نماز می خوندم و یه کمکی ایمان داشتم ولی چندین سال بود که هیچ شده بود پیش خودم فکر کردم خیلی نامردیه که خدا یادمون می ره و به وقت مشکل یادمون میاد که خدایی هم هست. اینجا بود که تصمیم گرفتم که نامرد نباشم در حق خودم و خدا نا مردی نکنم باید انتخاب می کردم یا کلا قید خدارو می زدم و خلاص و یا اگه چیزی ازش می خاستم باید به حرفاش گوش می کردم. پس اینجوری شده که نماز خوندن رو شروع کردم و روزه هم گرفتم و شکر خدا هنوزم داریم ادامه می دیم . باورتون نمیشه که چه احساس خوبی دارم. به قول برو بچ ما دیگه همه چیز رو امتحان کردیم و تازه فهمیدیم که اول آخر یکی بود ما نفهم بودیم که نمی فهمیدیم.

دیشب باز گناه کردم و خیلی ناراحت بودم که چرا این غلت رو من کردم و داشتم دیونه می شدم توی همین فکر بودم که یه دفه سخنران گفت امروز خدا به ما یه هدیه می ده و اونم بخشیده شدن گناهانمونه و باید از این به بعد پاک باشیم خیلی خوشحال شدم آخه صبح الیاس(شیطون) گیر داده بود که مریزی بابا نرو نماز ولی خدا رو شکر که رفتم و نماز رو خوندم.

امسال بهترین عید فطر زندگیم بود چون اولین باری بود که روزه می گرفتم و نماز می خوندم و تازه فهمیده بودم که خدا چقدر منو دوست داره که مادرم رو به من برگردوند و این بهانه ای شد که جلوی چشمام باز بشه.

عید شما مبارک شاد باشید.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

