جامعه ی مجازی ایرانیان

«جامع ی مجازی ایرانیان» این جمله زیاد به گوشم خورده بود ولی زیاد بهش فکر نکرده بودم. این اسم سایت www.cloob.com که خیلی وقت پیشا توش عضو بودم شاید بیشتر از سه سال پیش بود که توش عضو شدم اون موقه اورکات خیلی رسم بود و تازه این سایت راه افتاده بود. چند روزی هست که بعد از این همه مدت یه سری به این سایت زدم و یه چرخیم توی این قسمت هاش زدم ورژن جدیدش حرف نداره یعنی می تونم بگم که توی سایت های ایرانی همچین سایتی با این مقدار کاربر اصلا وجود نداره!

اصولا من به شبکه های اجتماعی زیاد سر نمی زنم ولی سایت کلوب یه چیزایی داره که هر ایرانی رو وادار می کنه که مشتریش بشه .مثلا توی شهر ما افرادی که اصلا از اینترنت سرشته  دارند کمه ولی توی یه جست و جو بیشتر از 1000 نفر کرمانشاهی پیدا کردم که حدود 500 تا از اونها دختر بودن!! به جرات می تونم بگم که این چنین حجم کرمانشاهی در هیچ سایتی رو نمی شه دید. حالا بماند که چه مقدار ایرانی و چه مقدار فارسی زبان توی این سایت عضو هستن.

ویژگی اصلی سایت کلوب تمام فارسی بودنه اونکه که به کاربرای مبتدی این اجازه رو می ده که به راحتی از اون استفاده کنند. یکی از دلایل مهمی که این سایت این مقدار کثیر کاربر رو به خودش جلب کرده همین موضوع می تونه باشه.

این پست رو به چند دلیل نوشتن مهم ترین این بود که از دیدن یه سایت ایرانی با چنین قدرت و حجم و مقدار کاربر خیلی ذوق کرده بودم. دیگه اینکه از دیدن این مقدار کرمانشاهی در یکی از شبکه های اجتمایی خیلی تعجب کرده بودم که گسترش عجیب این سایت رو توی شهر من نشون میده! و مهتر اینکه دوست دارم که این سایت بیشتر از این گسترش پیدا کنه تا ما با فارسی زبانان و ایرانی های بیشتری آشنا بشیم. اگه فقط 10 نفر با خوندن این مطلب به کاربران سایت کلوب اضافه بشن که 3 نفر از اونها کرمانشاهی باشه من فکر می کنم که به هدفم رسیدم.

حساب من رو در سایت کلوب می تونید از اینجا ببینید.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

10 پاسخ برای جامعه ی مجازی ایرانیان

  1. sina :گفت

    salam,aval inke man kermanshahiam:-) badam khastam bedunam chera vaghti esm saite cloob.com ro minvisam ye safheye ajib baz mishe ,mer30

  2. a.g :گفت

    salam.avval berin 2ros sohbat kardano yad begirin bad irano beshnasin bad inja harf bezanin

  3. محسن :گفت

    فیلتر میباشد

  4. Hami :گفت

    salam dostan man to cloob ozv bodam valli alan baste shode chekar bayad bokonam
    yas_khodaye_rap@yahoo.com

  5. darya :گفت

    lotfan mano be cloob davat konin

    سجاد: لینک دعوت نامه رو به ایمیل شما ارسال کردم

  6. tina :گفت

    salam manam mese baghie mikham ozv sham & kasi davatam nemikone plz help me……………

  7. سجاد :گفت

    من خيلي وقته كه ميخوام عضو كلوپ بشم ولي كسي نيست واسم دعونت نامه بفرسته اگه شما اين كارو بكنيد ممنون ميشم

    سجاد: یه کانال ارتباطی برام بزار تا لینک عضویت رو برات بفرستم

  8. dr_bevelish :گفت

    سلام من تو سایت کلوب عضوم مدیر هم هستم بزار باز شه برای جفتتون دعوتنامه میفرستم فقط آیدی یاهوتونو بدید

  9. ali :گفت

    salam man kheli vaghte ke mikham ozve site cloob besham vali kasio peyda nemikonam mano da’vat kone! mishe shoma komakam konid.plz

  10. mehdi :گفت

    salam
    man mehdi hastam az tabriz. kheili doost daram too cloob.com ozv sham vali migan bayad kasi davat kone amma ki? mishe shoma komakam konid? mamnoon misham

پاسخی بگذارید

