وای به این روز

وای به این روزی که روز نیست.

وای بر من وای بر ما . این مننم یا دنیایم من است که چنین دگرگون شده؟ امروز روزی که حتی شنا کردن در آب گرم جذابیتی ندارد. خوردن آب سرد حس خوبی دیگر نیست. روزی که نمی دانم چرا اینگونه هستم. حتی اگر خود را حیوان فرض کنم نمی دانم چرا دیگر دختران لذتی ندارند.

وای بر من . چه بر من می گذرد چیز هایی که دوست می داشتم را دیگر دوست ندارم و نمی دانم چرا باید دوست داشته باشم!

هنوز هم امید هست. آری کسانی را دوست می داشتم که هنوز هم دارم. خداوند و مادرم. پس من دیوانه نیستم. شاید مست باشم ولی با چه شرابی ؟

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای وای به این روز

  1. یک رهگذر :گفت

    سلام هموطن ایرانی. سایت یاهو که آدرس ایمیل من و شما در آن قرار دارد و روزانه با مسنجرش چت می‌کنیم، نام کشور من و تو را از لیست کشورهایش در صفحه‌ی ثبت نام حذف کرده. اگر غیرت و عرق ملی‌ات اجازه نمی‌دهداین ننگ را بپذیری، با لینک دادن به صفحه‌ی http://helloyahoo.net از طریق کلیدواژه‌ی Yahoo mail به بمب درحال پیشرفت علیه یاهو کمک کنید تا کوچکترین وظیفه‌ی ما به کشورمان ادا شده باشد… متشکرم

پاسخی بگذارید

