دنیای بی رحم

دیدن تصویر با توضیح کامل

تصویری رو که در بالا می بینید. از یک پسر بچه ی سودانی گرفته شده که در زمان قهتی به سمت اردوگاه های غذای سازمان ملل که یک کیلومتر اونطف تر بوده در حال حرکته.

و لاشخوری که در انتظار مردنشه تا اون رو بخوره کسی نمی دونه که چی بسر این کودک اومد.

عکاس این تصور بعد از گرفتن این عکس اونجا رو ترک کرد و سه ماه بعد در اثر افسردگی خودکشی کرد. این عکس برنده ی جایزه ی پولیتزه در سال 1994 شده.

این تصویر اینقدر روی من اثر گذاشت که نمی خوام که هیچوقت فراموشش کنم می زارم بالای وبلاگ تا خودم و هر کسی که وارد اینجا بشه همیشه این رو ببینه و بدونه که ما توی چه دنیایی زندگی می کنم. اسم خودمونم گذاشتیم آدم و مسلمون!

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای دنیای بی رحم

  1. Amir :گفت

    photobucket iis blocked in iran.😦

    سجاد: توی کرمانشاه که بازه دوست من. اگه از اون پارس آنلاین بی پدر مادر استفاده می کنی همین الان آی اس پی تو عوض کن. هرچی سایته توش فــــــــــــــــــــیلتره

  2. دورود /

    من کامنت گذاشتم نمیدونم ثبت شد یا نه … دوباره مینویسم یه مقداری

    اول که خیلی ممنون سجاد عزیز .. لطفت پایدار ..

    بعد هم هر دو لینکها اضافه شد در وبلاگ من .. البته وبلاگ بلاگفا ( گنجشکک اشی مشی ) .

    وقت خوش ././././././././././././././././.

پاسخی بگذارید

