جعبه ی فارسی یا وردپرس خارنجکی

محسن داوری یکی از مدیران سیستم پارسی باکس توی وبلاگم یه کامنت گذاشته بود و پیشنهاد داده بود که سیستم اونها رو هم نگاه کنم. البته من خیلی وقت پیش توی این سرویس عضویت گرفته بودم ولی قبلا زیاد خوشم نیومد. به پیشنهاد دوست عزیزمون عمل کردم و رفتم یه فورگت پسورد زدم تا ببینم چیکارا کردن.

اولین چیزی که چشمم رو گرفت صفحه ی اول ورودی این سایت رود که خیلی برام جالب بود! جایی که قابلیت های جدید رو قرار میدند!

» سازگار با نرم افزار ویندوز لایو رایتر , ورد آفیس 2007 و فایرفاکس *
» تگ گذاری برای هر پست *

پارسی باکس هماهنگ با استانداردهای جهانی

این جملات برام خیلی آشنا بودن. توی پست قبلیم بهشون اشاره و تاکید کرده بودم. بهر حال خیلی خیلی خوشحال شدم که قابلیت استفاده از سرویس هایی مثل لایو رایتر برای کاربران ایرانی که از دوست دارند از سرویس های وطنی استفاده کنند امکان پذیر شد. نکته ی دگه اینکه از اینکه دوست عزیزمون آقای داوری از کسانی هستند و خوب گوش می دهند و خوب یاد می گیرند بسیار خوشحالم.

دیگه اینکه در آخرین پست وبلاگشون مارو عاشق خطاب کردند! و چند نکته ای رو از همون پست قبلی من درباره ی وردپرس رو آوردند جز خوب نوشت ها از وردپرس. اولا ما کی باشیم لطف داشتید و دوما فکر نمی کنم مطالب من اونقدر قوی بوده باشه که قابلیت ها و خوبی هایی وردپرس رو کامل کنه. چیزی که بود در حد توان بود.

دست آخر اینکه بیایید برای سرویس های جوان و در حال رشدی مثل همین پارسی باکس کمک کنیم. اول از خودم شروع می کنم. یادمون نره که ما در ایران زندگی می کنیم و زیادم سخت نیست که ویدنوز 500 دلاری رو 500 تومان رایت کرد! همین ورد پرس خودمون می تونه ی منبع خوب برای الهام های دوستان ایرانی باشه می تونی با کمال راحتی خیال کپی کنید. از طرف من که اجازه دارید! ولی نباید یادمون باشه که همیشه به حرف هایی دوستان خیر خواه گوش بدیم و یاد بگیریم از بزرگان از بهترین هایی که چیزهایی دارند که ما نداریم و باید به دست بیاریم

برای تمامی بروپچه های ایران آرزوی موفقیت می کنم.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای جعبه ی فارسی یا وردپرس خارنجکی

  1. سایت خوبی دارین

  2. سلام
    خوبی؟
    ممنون که به رشد یه سرویس وطنی کمک میکنی.
    اما خداییش سیستم ما به دلایل مختلف چند اشکال بزرگ داره که تا نسخه ی جدید هیچ کاریش نمیتونیم بکنیم.
    یکی از مشکلات فراموش کردن رمز عبور هستش.
    ایمیل کاربریت یا یوزرنیمت را برای من ایمیل کن تا پسوردت را برات بفرستم.
    سرور ما به دلایلی اسپم شده و کلا تا وقتی این مشکلش حل نشده هیچ ایمیلی نمیتونه بفرسته.
    بازم مشکل هست که همش به خاطر بی پولی هستش.
    پول بیاد همه چیز حل میشه.
    یا حق

پاسخی بگذارید

