رقصنده با ای دی اس ال

دوستان عزیز تر از جانم  سلام

بخاطر نظرات و فحش های شما ممنونم فکر نمی کردم که این پست قبلی در مورد سایت مجلس هشت اینجوری بشه ولی شد دیگه ! حالا هرکی می خاد هرچی فکر کنه به خودش مربوطه ولی من آدم دروغ گویی نیستم.

قسم خورده بودم که تا ای دی اس ال نگیرم نیام نت که بهشم عمل کردم! دو هفته طول کشید ولی آخرش شده. الانم دارم می نوسم و ای دی اس الم دارم از این به بعد می تونید این وبلاگ رو خیلی خیلی بهتر در نظر بگیرید چون محدودیت سرعتی که همیشه منو ازیت می کرده الان دیگه رفع شده پس می تونم بهتر به وبلاگم برسم بازم ازتون ممنونم

ببخشید که به نظرات شما جواب ندادم سعی می کنم که به همشون سریع رسیدگی کنم

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای رقصنده با ای دی اس ال

  1. زیر خط IT :گفت

    دستت رو زیر سر ما هم بکش

  2. بچه مظلوم :گفت

    مبارکه

پاسخی بگذارید

