دوستان ما هم رفتند!؟

چیزی که در مورد قیلترینگ تا الان برام پیش نیومده بود. این بود که یکی از دوستان و یکی از وبلاگ های که خوب می شناختم قیلتر بشه؟!!

شعبون بی مخ به ما نرسیده بود که رسید. دوست خوبم حسن جان و دکتر مزیدی که همیشه به وبلاگ هاشون سر میزدم قیلتر شدند. توی وبلاگشون فقط در مورد ای تی حرف میزدند و نه به دولت کاری داشتند و نه به ثکس پس چرا قیلتر شدند؟!

یاده یه چیزی افتادم! پدرم من مرده سن داریه حدود شصت و پنج سالش می شه. و کلا با این جریان وبلاگ نویسی منم مخالفه. منم چون زیاد چیز می خونم معمولا در مورد این دولت باهاش بحث می کنم و اینکه خوبه و چرا اینجوری شده. چند روزه پیش اومده بود پشت کامپیوترم و داشت نگاه می کرد ببینه دارم چیکار می کنم. بهم گفت سجاد جان مواظب باش اطلاعات همه جا سر و کله داره ها!! کاری نکنی یه دفعه بیان دره خونه و دیگه کار از کار بگذره!!

منم بهش گفتم پدر جان مگه تو نمی گی که اینجا جمهوری اسلامیه و مردمان خوبی حکومت می کنند پس منظورت از این حرف چی بود. گفت خوب حرفهای سیاسی میزنی دیگه! گفتم چه حرفی پدر جان و حرفی آدم حق نداره ناراضی هم باشه خودت که منو میشناسی من پسر نا خلفی هستم یا تا الان کاره بدی از من دیدی؟ گفت نه ولی مواظب باش از من گفتن بود!!

اینم باید بگم که پدر من هشت سال واسه این مملکت جنگیده و با این حال اون روز داشت می گفت که بیرون طرحه می ری بیرون مواضب باش بهت گیر ندند ارزشش رو نداره که یه سیلی ازشون بخوری!

دیروز داشتم توی نوبهار چرخ می خوردم که دوتا ماشین گشت اومده بودند و یه دونه مینی بوسم با خودشون آورده بودن. می دونید توی شهر ما هنوظ این چکمه ها و پوتین ها مد نشده. سوژه کم اورده بودند. به خدا با چشم خودم دیدم که دوتا دختره داشتن پفک می خوردن و راه می رفتن یارو افسره می گفت: » خانوم ها به خدا در شان شما نیست که پفک می خورید!! خجالت بکشید» اینه دیگه همه رو چپ چپ نگاه می کردن وای به مملکت ما وای به من که کجا زندگی می کنم. وای به شما که کسی که هشت سال برای این مملکت جنگیده از این می ترسه که پسر گناه نکردن از دستتون سیلی بخوره!!

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای دوستان ما هم رفتند!؟

  1. negin :گفت

    kamelan bahat movafegham va ino ham begam ke mamlekati ke babat 8 sal be khteresh jangid avaz shode va man fekr mikonam kheili zolm be mardom mishe

  2. ساسان :گفت

    تعجبی نداره.
    از اینجور چیزها زیاد هست.
    اما خوشبختانه بهبهان چون شهر مذهبیه و تا دعوا میشه ارازل جمع میشن دورشون کسی جرات نداشت به دخترها بگه بالای چشمتون ابرو. چه برسه به اینکه بگه پفک نخور.

پاسخی بگذارید

