دکوراسیون آشپزخانه

من در مورد کلا دکوراسیون منزل زیاد قصد نداشتم که مطلبی در آینده بنویسم. و در تنها پست قبلیم بخاطر اصرار خواهرم یه سری توی اینترنت زدم و چیزایی جالبی توجهم رو جلب کرد که اون پست رو نوشتم. الان که این همه مدت گذشته می بینم که استقبال خیل عجیبی در اینباره شده که خودمم خیلی تعجب کردم. امیدوارم که بتونم به دوستان در این مورد کمک کنم.

یکی از خانوم های محترم درخواست داشتند که من در مورد طراحی آشپزخانه کمکشون کنم و در مورد ترکیب رنگ پرسیده بودند. به نظز من 3 چیز خیلی مهمه  اول نور دوم رنگ پس زمینه و در جای سوم رنگ اصلی که همهگی بستگی به صلیقه ی شما داره به تصاویر زیر توجه کنید.

می بینید که رنگ های پس زمینه و رنگ اصلی و نور گزینه های جدا نشدنی هستند که اگه یکی از اونها رو در نظر نگیرید دوتای دیگه هر چقدر هم که خوب باشند زیبای اصلی خود رو نخواهند داشت. تصاویر بشتر رو می تونید در اینجا ببینید و اینجا.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای دکوراسیون آشپزخانه

  1. maryam :گفت

    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  2. maryam :گفت

    خوب بود.

  3. amin :گفت

    LOTFAN FAALIYATETONO GOSTARDETAR KONID.TASAVIRE BISHTAR.BA TASHAKOR.

    سجاد: دوست عزیز ضمینه ی کاری وبلاگ من این نیست . این مطلب رو هم فقط بخاطر یک اشاره به این موضوع نوشتم

  4. فريده موسوي :گفت

    سلام
    طراحيهاي شما بسيار عالي است اما همه ان امكانات را ندارند لطفا طرحي نيز براي اشپز خانه هاي معمولي بدهيد

پاسخی بگذارید

