تواشیح أسماءُ الحُسنی

تا حالا شده در به دره یه چیزی بشید و هر کاری بکیند نتوند اون رو گیر بیارید؟! مخصوصا اگه اطمینانم داشته باشید که توی اینترنت پیدا میشه! من اینطوری شده بودم

در به دره یه تواشی بودم که غروب ها موقع اذان از شبکه ی دوم سیما پخش میشد. به هر دری زدم ولی پیداش نکردم! توی کشور اسلامی اگه بخای هر جور آهنگ و فیلم رو پیدا کنی توی سه سوت پیدا می شه ولی این تواشی آب شده بود رفته بود توی زمین.

خلاصه بعد از کلی دردسر پیداش کردم. این تواشی اسمای خداوند رو بصورت خیلی زیبایی به اجرا در میاره. اسما الحسنی رو می تونید در اینجا ببینید.

دانلود / Download از اینجا در صفحه ی باز شده می تونید دانلود کنید.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

12 پاسخ برای تواشیح أسماءُ الحُسنی

  1. reihaneh :گفت

    bebakhshid ok shod:) man eshtebah karde bodam
    kash file tasvirisho peida mikardim
    binahayat doaton mikonam age peida kardid linkesho baram mail konid

  2. reihaneh :گفت

    manam dar be dar donbal budam chand mahe,ta shoma ro peida kardam
    ama narmafzare lazem baraye play kardanesh ro nadram:(

  3. مرتضی :گفت

    بسمه تعالی
    باسلام
    خسته نباشید
    چرا می خواهم دانلود که فیتلر کرده اند
    ممنون از لطف شما

    • Sajad :گفت

      سرور فایل رو عوض کردم, شما میتونید از سرور جدید بدون مشکلِ فیلتر خیلی راحت دانلود کنید
      موفق باشید

  4. احسان :گفت

    سلام
    خدا خیرت بده

  5. farshad :گفت

    salam .kheili mamnon az post khobeton.ba ejazatoon man linko to weblogam migzaram va link shoma ro midam.

  6. انصاری :گفت

    خیلی جالب بود .
    منم در به در دنبال همین تواشیح می گشتم .

  7. محسن :گفت

    سلام
    ممنون از پست بسیار خوبتون. با اجازه من این پست را در وبلاگم می گذارم.
    در ضمن من شما را لینک کردم.

    با تشکر

  8. mohsen :گفت

    salam dooste azizam,vaghean shegeft zadeam akhe daghighan manm donbale hamin tavashi migashtam,kash mishod baham ashna beshim,vaghean mano khoshhal kardi.

    niki panahat bad
    ya hagh @};-

  9. مهدي :گفت

    بسم الله
    سلام. ممنون از لينك. اما چرا برعكس تيتر، «تواشيح» رو در متن «تواشي» نوشته‌ايد؟
    يا علي

پاسخی بگذارید

