عجب یلدایی گاز قطع بود یخ زدیم

امیدوارم که شب یلدا به همتون خوش گذشته باشه چون به ما که اصلا خوش نگذشت. از دیروز تا همین الان که دارم این پست رو می نویسم گاز نداریم و داریم یخ می زنیم خدا رحم کرد که یه چراغ نفتی و یکم نفت بود وگر نه باید شکم گرسنه می خوابیدیم!!

واقعا تبریک می گم به این دولت خدمتگذار این همه قول داده بودند که گاز قطع نمی شه و از این جور چرت و پرتا ولی ما باید شب یلدایی بلرزیم و بندری برقسیم!!!

اضافه شده در يکشنبه 02 دي 1386 : الان ساعت شش صبحه و هنوزم بعد از دو روز گاز ما وصل نشده و دارم یخمک می زنم. دیشب شام روی بخاری برقی تخم مرغ درست کردیم!

 

از بس سرد بود وقتی با کلی ترس هندونه رو خوردیم دیگه تا یه ساعت همه زیر پتو بودیم و لرزیدیم من که دیشب رو اصلا خوابم نبرد از بیکاری نشستم پای کامپیوتر از ساعت پنج صبح تا الان ترکیدم. چند وقت پیش زدم هاردم رو اشتباهی پاک کردم و مجبور شدم Recovery بکنم. توی ویدیوهایی که برگشته بود یه چیزی پیدا کردم که خیلی خندیدم یاده یه روز از رو بیکاری نشستیم با یکی از رفیقامون یه کلیپ درست کردم واسه خنده . خودم که کلی خندیدم یادش بخ خیر چه روزی بود.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای عجب یلدایی گاز قطع بود یخ زدیم

  1. ایلیا :گفت

    عرض شود که گاز ما هم قطع شد رفتیم یک فروند چوب در یک ناحیه ای از علمک فرو کردیم حالا عینهو آتشفشان داره از خودش گاز تراوش میکنه بیرون !!

  2. خدا بگم چه کارت بوکونه! با ای ویدیویی که گذاشتی! هی خنیدیما!
    ای حرفای قطی مطی گاز چیه می‌زنی؟ مگه خَوَر نری احمدی‌نژاد به گازگه گفت قط نشه، ولی گازگه گوش نکرد قط شد! گفتن بری خدمت به مردم مسلمان همسایه! باید گاز ما ره قطع کنن!
    خدا شاهده الآن که دارم می نویسم پام یخ کرده!

پاسخی بگذارید

