بیست سال دیگر شما

بیست سال دیگر شما از کارهایی که انجام نداده اید بیشتر نا امید خواهید بود تا از کارهایی که انجام داده اید. بنابراین قلابها را باز کنید.از لنگرگاه امن دور شوید.بادبانها را در مقابل باد قرار دهید.سیاحت کنید.رویا ببینید و اکتشاف کنید.

«مارک تواین«

شاید این سخن جوابی آرامش بخش باشد بر سوال من.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای بیست سال دیگر شما

  1. بازتاب: اگر نمی ترسیدم « بسیار سجده کننده

  2. Reza. R :گفت

    این جمله رو بزرگ پرینت گرفتم زدم تو اتاقم،واقعا به هش اعتقاد دارم که واقعا تا کی آدم باید زندگی یه نواخت و ساده ای داشته باشه ؟؟؟
    همیشه بعضی کارها هست که بعد از رسیک کردنش حتی اگه به شکست بخوری ولی خودت خیلی حال میکنی.
    ایول بازم از این جمله ها بذار.

  3. حامد :گفت

    اگر هم بیایم برای کامنت گذاشتنه و البته من تقریبا هیچ کامنتی رو بدون جواب نمی ذارم . حتی اگه شده واسه تشکر کردن نظر بدم.
    با فید راحت ترم ! فیدتو اضافه کردم به فیدریدرم. راستی این «به موبایل من اس ام اس بزنید» هم ابتکار جالبی بود… موفقتر باشی

    سجاد: اومدم نظر قبلیت رو ویرایش کنم که اشتباهی پاکش کردم!
    بگم فکر نکنی که مشکلی داشته ممنونم از نظراتت

  4. ایلیا :گفت

    خب حالا بادبان از کجا پیدا کنیم ه بریم سیاحت !
    میگم صبر کن من امتحانات پایان ترمم رو بدم اونوقت با هم بریم !!😀

    سجاد: شما باش من کلا پایتم ایلیا جان هر جا که شما میگی میریم دور دنیا می گردیم تا برسه قسمت ما

پاسخی بگذارید

