ننگ های ســـکـســـی

تا کنون چندین بار قصد نوشتن مطلبی با این موضوع را داشتم ولی بارها با خود کلنجار رفتم و بارها به نکته های پنهاد این داستان راستان توجه کردم. نمی توانم بفهمم که چه اتفاقی افتاده و نمی دانم چرا من احساس خیلی بدی نسبت به این قضیه دارم. شاید یکی از بزرگترین مشکلات من در این باره احساس دوگانگی بود که نمی توانستم از خودم دور کنم و باعث می شد که نوشتن این مطلب برایم سخت و شاید نا ممکن شود. دل را به دریا زدم و می نویسم.

این را قبول دارم که مسئله ی ســـکــس قطعه ای جدا نشدنی از انسان است. ولی برخورد غیره منطقی که با آن شده است همیشه ذهن مرا در این باره آشفته کرده. داستانی که ما برای شروع کردن سر فصل آن حتی نامی نداریم که از فرهنگ ایرانی سر چشمه گرفته باشد و از کلمه ی بیگانه ی ســـکــــس استفاده می کنیم! این موضوع به خودی خود مانند تمامی مطالب طبیعی که در این دنیا وجود دارید در بر دارنده ی هیچ مشکل اساسی نیست. نقاط دیگر دنیا را نمی دانم ولی در کشور ما و در فرهنگ ما خود ما هستیم که مشکلات بزرگی به آن نسبت داده ایم. پیچیدگی هایی اینقدر بزرگ که من از پیشنهاد دادن راهکار ناتوان هستم.

درون تلفن های همراه همیشه دیده می شود. درون اینترنت همیشه هست. درون رایانه های ما هم هست؟ کل داستان من برگرفته از ناتوانی ذهنم است از چیزهایی که در این باره می بینم و نمی توانم بطور منطقی جوابی برای آنها پیدا کنم! کسانی از من سوالاتی کرده اند که انتظار نداشته ام از کسانی چیز هایی دیده ام که حتی از ذهنم تا بدان لحظه عبور نکرده بود. تاکنون چندین بار برایم پیش آمده که از من پرسیده اند که در رایانه کلیپ و عکس ســکســـی چه داری ؟ من هم جواب داده ام: چیزی ندارم! و طرفم با تعجب گفته که چرا دروغ می گویی. خودت را برای من نگیر مگر می شود!! من هم با هزار قسم و قران دست آخر طرف را فهمانده ام که ندارم! از کسانی که حتی ازدواج کرده اند و امکان رفع نیاز خود را بطور مشروع دارند باز هم دیده ام صحنه هایی شرمگین. ولی چرا؟

نمی خواهم خودم را از دیگران جدا بدانم من هم انسان هستم و مانند دیگران رفع نیاز را باید انجام دهم. ولی چیزی که در هنم نمی گنجد عجله شتابزدگی و اشتیاقی است که در اطرفیان خود می بینم. نمی توانم درک کنم. نمی توانم بفهمم که چرا این افراد در تلفن همراه تصاویرش را دارد. در ذهنشان دارد برای رفعش به هر طریقی هزینه می کنند. چه آبرو چه پول چه مردانگی! می دهند و میروند. روسپی گردی را در مردان می بینم!

چیزی که همیشه مرا در ایران آزار داده است توهم جمعی موجود در بسیاری از موضوعات فرهنگی اجتماعی ماست! وقتی می بینی که موقع انتخابات می رسد همه از دولت ناراضی می شوند و همه بد می گویند و قسم می خورند که رای نمی دهم ولی وقتی در کنار صندوق رای دیده می شوند می گویند که برای سربازی خوب است! برای شغل آینده خوب است که محر درشناسنامه باشد! و هزار دلیل دیگر. داستان های دوگانه ای مانند این بسیار هستند در موضوع زنان و مواد مخدر و ….

آیا سـکــــــس خوب است؟ پس چرا وقتی که درباره اش حرف می زنیم. با گوشه و کنایه هایی از طرف شما روبرو خواهیم شد که عرق شرم بر صورتمان بنشیند؟ آیا ســـکــس بد است؟ پس چرا تو که مدافع تمامی هنجار های جامعه هستی همراهت را پر از تصاویر ســکســـی کرده ای و از داستان های رابطها های خود با دختران بسیار می گویی؟! این دوگانگی را باید چگونه توضیح داد؟ ما دیگر چگونه انسان هایی هستیم بر روی این زمین؟! چیزه گیج کننده برای من این است که همه به گونه ای همراه این داستان هستند ولی در همین حال آن را انکار می کنند و سعی در مخفی کاری دارند!!

این داستان سر دراز دارد. دوستانی داشتم که تنها کسی را که نمی دانستند کیست خدا بود  هر کاری می کردند بجز کاری برای خدا و الان شده اند مسئول بسیج محل! و کسانی را که ریش بلند و تسبیح در دست دم از خدا و اسلام می زند ولی آن کردند و خوردند و بردند که بسیاری از بی خدایانی به مانند من جرات نداشتند فکرش را بکنند.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

12 پاسخ برای ننگ های ســـکـســـی

  1. parham :گفت

    سلام اقا سجاد

    حتی راجع بهش هم نیتونیم صحبت کنیم از ترس فیلترینگ
    ولی این خودش بزرگ ترین ظلم و بیشترین فساد رو به بار میاره!
    این یه نو سخت گیری و زور هم جوابگو نیست.
    مثال میزنم
    چند سال پیش رو یادتونه؟
    یه ادم مانتویی بیرون نمی دیدیم
    اما حالا دیگه طبیعی شده!
    وارد جزئیات نمیشم اساتیت تمام و کمال گفتن.

  2. رضا :گفت

    باسلام مطالب جالبی گذاشته بودی بااجازه منم خواستم نظرم روبگم.
    س ک س ازنظرخیلی هایه تفریحه که اگه بتونن تمام وقتشون روصرف اون میکنن وبه قول خودشون ازش لذت میبرن ولی نمیدونن که این باعث عقب افتادگی خودشون وجامعه میشه.شایدهم حق داشته باشن چون تجربه نشون داده هرچیزی که بشه ازش استفاده سالم کرد ودرجامعه نفی بشه حجوم به سمتش بیشترمیشه.مثلاهمین ویدئوتاقاچاق بودبه خاطرش جون میدادن اماحالاکسی گردوخاک چندساله روش هم پاک نمیکنه.به نظرمن سک س هم مثل ویدئومیمونه نمیگم آزادبشه ولی یه راهی واسه این مقوله پیداکنن تا س کس واسه مردم نشه یه تفریح که هرلحظه بایدانجامش بدن وجرمش هم ازچشم دیگرانی که خودشون هم این کاره هستن مساوی باشه به صدتاقتل.

  3. ناهید :گفت

    خیلی دیدگاه خوبی داری واقعانیازجنسی هم مثل سایرنیازهاست .مرسی ازمتن قشنگت

  4. بازتاب: partabgar.net » Blog Archive » داستان های جنسی

  5. عسل :گفت

    سلام.سجاد جان متن خیلی عالی بود ما ادما هیچ کدوم به ظاهر نمیخوایم قبول کنیم که نیاز مند س ک س هستیم.سکس هم مثل همه ی طبیعیات فلسفه ی خواص خودشو داره اگه همه مثل تو به این دید نگاه میکردن کشور مون انقدر برای کشورهای غربی مسخره و تعجب انگیز نبود.س ک س طبیعت انسان و همه موجودات هست و ما باید بپذیریم که فرقی بین انسان و حیوان است…

  6. هیچکس :گفت

    خیلی خری ازگل عوضی

  7. ali786 :گفت

    روی سخن با سجاد
    از خود کلمات ممنوعه استفده نکن «س ک س » چون سیستم قیلتریگ بر اساس کلمات نیز عمل می کند ، استفاده از این کلمات ممکن عواقب بدی همچون قیلتر شدن شما رو در پی داشته باشه .

    سجاد: آقا علی از اینکه به فکر منی ممنونم ولی من با یه ترفنده ساده این روبات هارو دور زدم اگ ه توجه کرده باشی کلمات ممنوعه من طولانی تر هستن برای این کار از ترکیب Shift + J استفاده می کنیم
    برای مثال ســــــــــــــجاد که ترکیبی با چندین کاراکتر بیشتر از سجاده ! توام استفاده کن

  8. ali786 :گفت

    سلام
    سجاد نکته خوبی رو گفتی حرف دل من بود ، بعضی از قسمت ها فکر کردم خودم نوشته ام اینقدر که به فکر من نزدیک بود اما می ریم سراغ بحث ، نظر من اینه ما (ایرانیا) با این مسئله کنار نیومدیم یعنی مسئله رو برا خودمون حل نکردیم حتی بهش فکر نکردیم ، این یک نیاز در بشر است می خواهیم نادیده بگیریم = نمی شود (مخفیانه رشد می کند) مارا می کشد ، نیاز نیاز ، ببین اینجا ما یک نیاز داریم و یک جواب آیا می خواهی بگویی انسانی هست که همچین نیازی نداشته باشد ؟ ! نه ، اما کم و زیاد دارد ، در جوانی بیشتر و بعد از آن نیز رو به کاهش ، اما هیچ گاه هیچ گاه از بین نمی رود ، ما باید به این سوال جواب دهیم که : من نیاز به ارضا کردن خود دارم . حال چگونه به این نیاز پاسخ می دهم ، آیا توان کنترل آن را دارم ؟ آیا من کسی هستم که در خلوت خود نیز انسان خود نگه داری هستم ؟ و از همه مهمتر هدف من از مشغولیت به س ک س چیست ؟ خوش گذرانی با کلیپ ها و عکس ها فقط و فقط انسان را تشنه تر می کند (تازه فیلم هایی که از زمین تا آسمتن با واقعیت فاصله دارند و فقط فکری نادرست و تصویری غلط از یک ماجرا را در ذهن ما می سازد ) کاملا اشتباه

    من اینقد تو سرم مطلب هست که نمی دونم کدومو بگم ، اگه از مطلب بالا چیزی نفهمیدی عذر خواهی می کنم

    اما بچه ها » پ و ر ن » و نه » س ک س » مانند یک دروغ بزرگ و یک حقیقت است .
    تذکر : این دو مسئله با هم اشتباه نشود ( آن کلیپ ها و تصاویر ، در اصطلاح پ و ر ن می باشند نه س ک س .

    این لینک از رادیو زمانه گوشه ای از مطلبی که خواستم بگم اما نتونستم .

    سعی می کنم در این مورد مطلبی بنویسم (سر و ته دار ، نه مثل این کامنتم)

    سجاد: من که خوب فهمیدم چی گفتی و خیلی خوشحالم که اینطوری فکر می کنی. بایدبه این نکته که این فیلم ها همه دور از واقعیت هستن اشاره می کردم که شکر خدا تو گفتی ممنونم ازت

  9. کاوه اهوازی :گفت

    پاینده ایران
    سروران گرامی درودبرشما
    بهتر است چنین پرسشی را ازکسانی پرسید که 28سال پیش ملتی را فریب دادند وگفتند :ایران را فساد گرفته وبا نابودی رژیم پهلوی ایران که هیچ همه جهان را پاک ومطهر می کنیم.من یادم است که چگونه از فساد در جامعه آن روز شاکی بودندواز وجود روسپی خانه ها در برخی شهرها وپخش فیلم ازبرخی سینماها گله شدید داشتند.اما امروز می بینیم که فساد چگونه در خانه ها رخنه کرده ودر کنار خیابانها چه خبر است.سن فحشا هم چقدر است.به نظر من باید آن کسانی که آن روز مردم را به صحنه آوردند ومردمی که ناراضی بودند پاسخگو باشند وآنها را به چهار میخ کشیدکه:پس چی شد؟چرا مردم وجوانان ایران به حد کمال تزویر وریا دارند می رسند؟به نظر من ســـــکس در همه جوامع می توتند باشد حتی در جاهایی که عنوان مقدس را داشته باشند ولی برخورد دولتها وملتها با آن بسیار مهم است.
    پاینده ایران

    سجاد: دوست و برادر هم وطنم. من هم با شما موافقم و امید دارم روزی راببینم که دیگر هیچ جوانی این دل مشغولی بیهوده را نداشته باشد

  10. كاوه :گفت

    سجاد عزيز به موضوعی بسيار مهم اشاره كرده‌ای كه خيلی جرات پرداختن به آنها را ندارند. جالب آن‌كه ســــكــس را در اشكال مختلف تجربه می‌كنند اما صحبت راجع‌به آن از منظرهای علمی و اجتماعی و روانی و بهداشتی را عيب می‌دانند!
    به هر حال شكستن اين تابوهای مسخره در جامعه شديداً خجالتی ما! دشوار اما ياارزش است…

    سجاد: منم کاملا با تو موافقم ولی نمی تونم راه حلی پیدا کنم که بشه کاری کرد. گیج شدم

  11. می‌خوای فیلتر بشی؟
    مطالبت در مرحله‌ی گذاره، بهبودی داره حاصل می‌شه. البته از پیش هم خوب بود ولی حس می‌کنم به شکل جدیدی داره خوب می‌شه.

پاسخی بگذارید

