دروغ؟!

وقتی که کسی به شما دروغ می گوید چه احساسی دارید؟ به چه فکر می کنید؟ چه واکنشی در برابر دروغ گویی او انجام می دهید؟ آیا اورا رسوا می کنید؟

آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای. از این آشفته ام که دیگر نمی توانم تورا باور کنم.

«فردریش نیچه«

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

8 پاسخ برای دروغ؟!

  1. ali786 :گفت

    سلام
    «آشفتگی من از این نیست که تو به من دروغ گفته ای. از این آشفته ام که دیگر نمی توانم تورا باور کنم.» واقعا زیبا بود ، مرسی

    یا علی مدد .

  2. سعید :گفت

    دروغ گفتن که خیلی راحت شده و خیلی از جاها هم اسمشو می زاریم دروغ مصلحتی !
    مصلحت در دروغ؟ خداییش؟ آره؟

  3. افسوس که خیلی وقت ها می کنیم!

  4. باران :گفت

    بستگی داره چه دروغی بگه

  5. تقریرات :گفت

    نیجه زیبا بیان کرده :« دیگر نمی توانم تورا باور کنم.»
    دستهایت همیشه با تراوش علم وادب باد.

  6. ممنون از نظرتون…….. من خودم از خط ADSL استفاده مي كنم چنين مشكلي برام پيش نيومده و تا بحال كسي هم از دير بالا اومدن دكوراسيون چيزي به من نگفته بود ………….سعي مي كنم اين مورد رو بر طرف كنم.
    باز هم سپاس .
    پيروز باشيد.

  7. barzigar :گفت

    salam,shoma az site http://1success.wordpress.com/ filme mostanade razo download kardin???
    man natonestam bar daramesh che konam
    mikham bebinam
    merc

  8. سلام دوست گرامي…………سپاس از نظرتان…….شما من را نمي شناسيد…………..بوي عرق واقعيت داشت………..مرسي

پاسخی بگذارید

