بیچاره شدیم رفت باید گریه کنم

لحظه ای پیش از طرف سایت divshare.com که فیلم راز را در آن Upload کرده بودم یک نامه دریافت کردم با این  متن:

Dear Sajad,
Thanks for using DivShare. This is a reminder that you’ve used 100% of your account’s monthly download allowance. Your download tracking will renew on Mar. 3, 2008. When you reach your download limit, your files will remain online, but no one will be able to view embedded media or start a new download. If you’d like to upgrade and start serving new files immediately, check out the options at www.divshare.com/members/upgrade.
If you have any questions, drop us a line at support@divshare.com. Thanks again for being a part of the site, and have a great day,
The DivShare Team
www.divshare.com

باید اطمینان پیدا می کردم. به حساب کاربری خود سر زدم و با این تصویر مواجه شدم!!

اینگونه که به نظر می رسد فقط در طی نصف روز بیش از 60 GB از حساب من دانلود شده است که 100% مقدار قابل دانلود را پر کرده است. و دیگر نمی توان بیش از این دانلود کرد. و من یا باید پول بدهم و مقدار بیشتری خریداری کنم یا یک هاست جدید پیدا کنم. که احتمال دوم بیشتر است. اگر از اول از این محدودیت خبر داشتم هرگز از این هاست استفاده نمی کردم البته این مشکل از من نبود زیرا این تغییر جدیدی است که این سایت انجام داده و تا پیش از این وجود نداشت!! این همان است که می گویند خر ما از کرگی دم که نداشت سر هم نداشت. باید تا چند روزه آینده فکره جدیدی به حال این فیلم بکنم تا این مشکل حل شود. خودم این سایت را در نظر دارم www.hotshare.net اگر دوستان هاست بهتری سراغ دارند به من معرفی کنند. بیشترین سعی من در این است که دیگر اینگونه مشکلات پیش نیاید. باید بگویم که از سایت هایی مانند rapidshare.com به شدت نفرت دارم!

پی نوشت: بالاخره کار آپلود فایل های فشرده شده تمام شد. به علت بالا بودن حجم فایل ها تعداد آنها بیشتر شده و به 9 عدد افزایش یافته اند که باعث شده هر فایل حجم کمتری داشته باشد. فایل ها در سرور www.mediafire.com قرار دارند که بدون هیچ مشکلی می توانید دانلود کنید. در اولین فرصت فیلم با کیفیت خوب و پسوند MPG را می تواند از همین سرور دانلود کنید. ولی تا آن زمان دریافت همین فایل ها را توصیه می کنم. برای دانلود به اینجا مراجعه کنید

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای بیچاره شدیم رفت باید گریه کنم

  1. علیرضا :گفت

    سلام، اتفاقا من هم خیلی مشتاق هستم مستند راز را ببینم. متأسفانه همین الان متوجه کامنت و سؤال شما شدم. من سایت http://tinyload.com را به شما پیشنهاد می‌کنم. با استفاده از این سایت می‌توانید در آن واحد در 12 سایت اشتراک فایل، آپلود کنید.
    آپلود کردن در یک سایت، همیشه این دردسرها را دارد، مثلا همین هات شیر، اگر مدتی یک فایل از آن دانلود نشود، فایل را حذف می‌کند! یا همین دیوشیر که در اغاز کرد هیچ محدودیت پنهای باندی نمی‌گذاشت، اخیرا محدودیت حجم دانلود گذاشته است. یادتان باشد وقتی به سایت رفتید روی MORE‌کلیک کنید و بعد هر 12 سایت را تیک بزنید. من به نظرم رسید معرفی این سرویس از معرفی یک سرویس به تنهایی بهتر باشد.

    سجاد:از لطف شما ممنونم دکتر جان. قدم رنجه کردید افتخار دادید که به کلبه خرابه ی من سر زدید. فعلا که فایل هارو آپلود کردم. تا ببنیم خدا چی پیش میاره. یکی از دوستان یه سایتی معرفی کرد خیلی خوب بود. منم اونجا آپلود کردم. فلا که خوبه شما هم می تونید فیلم رو دانلود کنید

  2. حامد :گفت

    http://www.mediafire.com

    سچاد:حامد جان دستت درد نکنه این عالی بود کلی حال کردم فقط بدیش اینه که هر فایل رو تا حداکثر 100مگابایت می شه آپلود کرد:). راستی چرا آدرس وبلاگت اینجا نیست. برو توی پروفایلت اضافش کن تا بیایم ببینیمت. بازم ممنونم

  3. Reza. R :گفت

    نه !!!!!!!!!!!!
    من هنوز دانلودش نکرده بودم !!! گذاشته بودم واسه شب !!!!

پاسخی بگذارید

