فیلم راز آمد

پس از تلاش های فراوان سرانجام توانستم «فیلم راز» را بطور کامل و با دو فرمت متفاوت Upload کنم. هم اکنون شما دوستان می توانید فیلم را بطور کامل دریافت نمایید. توضیحات کامل و لازم در قسمت دریافت فیلم داده شده است. یک فرمت با کیفیت بالا با پسوند MPG برای دوستانی که سرعت اینترنت بالاتری دارند با حجم فایل هایی حدود 150 MB و یک فرمت با پسوند AVI برای دوستانی که کیفیت کمتری را می توانند تحمل کنند با حجم فایل هایی حدود 25 MB !.

می بینید که تفاوت حجم دو فرمت بسیار متفاوت است. به گمانم تمام فیلم فشرده شده به اندازه ی یک فایل با کیفیت حجم نداشته باشد. شخصا توصیه می کنم که فایل های فشرده شده ی AVI را download کنید.

و اما از دلایل تاخیر باید بگویم که اینجا ایران است!! برای upload یکی از فایل ها تقریبا 3 روز وقت صرف کردم. چندین بار فایل تا درصد های بالا بارگزاری می شد ولی یک مشکل پیش می آمد. یا اینترنت من قطع می شد. یا برق می رفت و یا چیز دیگر!! خلاصه بگویم برای آپلود کردن 900 MB حدود 3 GB از حجم اینترنت بی زبان من مصرف شد. خدا باعث و بانیش را لعنت کند. یک روز کامل که اصلا برق نداشتیم. به اداره ی برق که تلفن زدیم گفتند که کابل های برق محل شما را دزدیده اند! واقعا عجیب است در وسط شهر!! خدا رحم کرده خودمان را ندزدیده بودند. خلاصه گله ها همیشه هست سرانجام کار تمام شد و شما می توانید استفاده کنید. امیدوارم که لذت ببرید.

https://otello.wordpress.com/secret

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

8 پاسخ برای فیلم راز آمد

  1. سعید :گفت

    سلام
    آقا خدا خیرت بده خیلی عالی بود .امیدوارم همانطور که می خواهی بشی.
    Good luck

  2. سمیرا :گفت

    من فیلم راز رو از خود صدا و سیما گرفتم و اونی که من دارم با فیلم شما فرق می کنه؟

  3. امين :گفت

    واقعا از شما ممنون هستم و اميد وارم كه هميشه موفق باشيد
    شما با ذهنيت مثبت فيلم را بدست اورديد حالا با ذهنيت مثبت زندگيتان را متبرك كنيد
    و به جايي برسيد كه ديگر زمان و بخصوص مكان برشما حكومت نكنندو شما يك آن ليميتد باشيد. با تشكر و سپاس بيكران

  4. مهدی :گفت

    با تشکر فراوان . امیدوارم همه به راز زندگی دست یابیم.

  5. siamak :گفت

    با سلام
    از كوشش و سخاوتمندي شما سپاسگزارم. اميدوارم همواره كوشا باشيد.

  6. Azam :گفت

    thank you

  7. يوسف :گفت

    مرسيييييييييييييييييييييييييييييييييي

  8. Reza. R :گفت

    آقا دستت درد نکنه.
    ولی به زحمتی که واسش کشیدی می ارزه ها.
    میریم واسه دانلود. دستت درست.

پاسخی بگذارید

