تولدم مبارک!

من امروز متولد می شوم. در بیست و پنجمین روز از فروردین ماه سال 1367

نمی دانم چه شد. به هر حال انتخاب با هیچکدام از ما نبوده. می دانم وقتی به این سرزمین خاکی آمدم گریه می کردم. اشک ها می ریختم. هرچه فکر می کنم نمی توانم آن جمله ای را که مرا آنقدر بی تاب کرده بود به خاطر بیاورم. جمله ای در گوش من خوانده شد و من راهی این خاک شدم. نمی دانم آن جمله چه بود. شاید بیشتر از این ناراضی بودم که از آسمان به خاک آمدم!. مهم نیست که ما از کجا آمده ایم و به کجا می رویم مهم مسیر سبزی است که باید طی کنیم.

«در واقع کشف حقیقی یافتن سرزمین های جدید نیست. بلکه دیدن با چشمانی جدید است»

«مارسل پروست»

و حالا بعد از گذشت 20 سال چشمانم را باز می کنم تا جهانی را که به آن قدم گذاشته ام را از نو ببینم. خداوند مرا یاری کند.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای تولدم مبارک!

  1. shieda300 :گفت

    ok karet khobe edame bede shieda poshtete boro ta akharesh manm payatam bia 2nya ro ba dide jadidi negah konim man motevelede 7 ordibeheshtam rooze tavalodam vasan mail bezan

    سجاد: ممنون از تبریکت شیدا خانوم حتما اگه در اون روز زنده باشم به یاد شما خواهم بود. شاد باشید

  2. ري را :گفت

    سلام
    چه جالب
    روز تولد من هم همين 25 فروردين است.
    تولد شما و خودم مبارك !
    البته من يك كم ! از شما مسن تر هستم .
    انشاآلله عمر با عزت داشته باشيد.

    سجاد: ممنون از لطف شما دوست عزیز تولدت رو به نوبه ی خودم تبریک می گم شاد باشی

  3. زیر خط IT :گفت

    مبارک باشه فرزندم

  4. Reza. R :گفت

    به به!
    آقا سجاد تولدت مبارم ایشالله 100 سال شی و امسالت بهتر از پارسالت باشه.
    راستی تولد منم امروزه !!!! خیلی جالبه !
    البته من سال 68 از آسمان به زمین آمددم !

پاسخی بگذارید

