رستگاری در شاوشانک

امروز پس از مدتها دوباره یکی از فیلم های محبوبم را با نام «The Shawshank Redemption» یا «رستگاری در شاوشانک»دیدم و باز هم مانند روز اول لذت بردم. فیلمی خوش ساخت که به ما می آموزد که در زندگی امید داشته باشیم. به ما انسان بودن را می آموزد. چون انسان بقای خود را مدیون قدرت همانگی عجیب خود با محیط اطرافش است. او در زندان باشد و یا هر جای دیگر باید جاری باشد مانند رود.

من اولین بار در تلویزیون این فیلم زیبا را دیدم. البته که دوبله دیدن فیلم لذت خیلی زیادی دارد ولی همیشه کنجکاو بودم تا فیلم را بصورت اصلی ببینم که امشب به مقصود رسیدم. البته از بدی های فیلم اصلی دیدن نفهمیدن زبان انگیسی بوده که البته مشکل از فیلم نیست و از ماست! زیرنویس فیلم را از سایت بسیار مفید «زیرنویس» دریافت کردم و مطابق آموزش استفاده کردم. توصیه می کنم که شما هم حتما اگر این فیلم را ندیده این ببینید.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای رستگاری در شاوشانک

  1. ایلیا :گفت

    فیلم رو دیدم یادم نیست ولی جزئیاتشو خیلی وقت پیشا بود !
    این سایت زیرنویس جالب انگیزناک میباشد !!!

پاسخی بگذارید

