جای بزرگان

تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزارف

مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی

«حافظ»

چندین ساعت است که در حال خواند Google Reader خود هستم. وبلاگ های بزرگان وبلاگ نویسی فارسی را مطالعه می کردم وبلاگ هایی که به تازگی به جمع خوب ها اضافه شده اند مطالب را مطالعه و مقایسه می کردم. بسیاری از مطالب را بدون اینکه حتی لحظه ای به آنها فرصت بدهم رد می کردم تا مطلبی چشمم را بگیرد خیلی ها مانند هرز نامه ها بودند که هنگام دیدن آنها فقط دکمه ی Delete All را فشار می دهیم و خلاص.

پیش خود اندیشیدم که آیا مطالب وبلاگ من ارزش لحظه ای مکس کردن و مطالعه کردن را دارند؟ جوابی پیدا نکردم. ولی این را می دانم که وقتی خود مطلبی را می خوانم دوست دارم چیزی بیاموزم و ارزش وقتی را که برای آن صرف می کنم را داشته باشد. چند زمانی پیش مطلبی در مورد بهترین وبلاگ های فارسی نوشته بودم. اکنون بیش از گذشته به این نوشته ی خود اعتقاد دارم. باید «اسباب بزرگی همه آماده کنی»

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

پاسخی بگذارید

