بوی چمن خیس

بهار آمد؟

باران دوست قدیمی من کجایی, دلم برای صدای نرم و یکنواخت تو تنگ شده است. بوی خاک تازه خیس شده ی کوچه را دوست دارم. باران کجایی؟ از من رنجیده ای یا از مردمانم؟

پرسیدند زندگی چیست؟

زندگی خوابیدی روی چمن خیس و احساس بوی خوش آن است. زندگی سبز است. زندگی همان لحظه است که لبخندی کوچک بر لب داریم, درست در همان زمانی که هیچکس مارا نمی بیند.

زندگی بوی چمن خیس است.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای بوی چمن خیس

  1. ایلیا :گفت

    دیشب گـِـل بارید !

    سجاد: اره دیشب خودم زیرش بودم!

پاسخی بگذارید

