پایان تلویزیون در خانه ی ما

امروز را روز پایان تلویزیون در خانه ی ما اعلام می شود. روزی که آخرین بیننده ی تلویزیون اعتراف کرد که دیگر دیدن تلوزیون هیچ گونه جاذبه ای برایش ندارد.

از چندین ماه پیش دیگر هیچ کسی در خانه ی ما سری به تلویزیون نمی زد از وقتی که ماهواری آمد و من و برادرانم به جرگه ی ملت خلافکار پیوستیم که اوضاع بدتر هم شد. آخرین افراد مقاوم پدر و مادرم بودند. که پدرم اول کنار زد و اعتراف کرد که دیگر هیچ علاقه ای به این تلویزیون ندارد! و آخرین فرد مقاوم مادرم بود که خود را با دیدن برنامه هایی مثل «سیمای خانواده» و «تصویر زندگی» سرگرم می کرد, ایشان هم همین امروز در پیشاپیش چشمان من, اعتراف کرد که دیگر هیچ لذتی نمی برد و دیگر تلویزیون تماشا نخواهد کرد. همه اش وقت تلف کردن است!

فکر کنم که فقط یک زمان روشن می کنیم و یک سریال می بینیم. این سریال » امپراطور دریا» مارا پای تلویزیون می نشاند. خوشبختانه اینقدر خوب است که حتی من هم برای دیدنش آماده باشم.

یک زمانی به بهانه ی اخبار روشن می شد این وسیله ی بیچاره, که من و پدرم مشتری بودیم. من که اول کنار زدم و دیگر حتی با اخبار 20:30 شبکه ی 2 هم رفاقتی نداشتم, تکلیف بقیه که معلوم بود. از اینترنت منابع خبری خود را تامین می کنم. کمترین خوبیش این است که می توانی از منابع مختلف خبری را دنبال کنی و این احساس را نداشته باشی که به تو خبر می خورانند. پدرم که آخرین فرد اخبار بین خانه ی ما بود چند ماهی هست که ترجیح می دهد از من خبر بگیرد تا از جبعه ی سیاه! خوب به من بیشتر اعتماد دارد دیگر !!

و اینگونه من رسما پایان دوران حکومت تلویزیون و شبکه های صدا و سیما را اعلام می نمایم. خدایش نیامرزد.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای پایان تلویزیون در خانه ی ما

  1. بازتاب: شوک « بسیار سجده کننده

  2. سلام سجاد جان؛
    بسیار نوشته‌هات خوب شده، مخصوصاً اون دوره‌ی گذر از محاوره‌نویسی‌ت سپری شده. موفق باشی!

  3. ایلیا :گفت

    سر مزارش به جای من هم براش فاتحه بخون . توی خونه ی ما که قصد پایان یافتن نداره . 😦

    سجاد:خود نفس وجود تلویزیون که تموم بشو نیست. صدا و سیمای جمهوری اسلامی منظورم بود.

پاسخی بگذارید

