دیسکاس انقلابی در کامنت نویسی

به تازگی توسط  این مطلب از دکتر مزیدی با سرویس بسیار جالب  disqus.com آشنا شدم. واقعا شیفته ی این سرویس شدم. بوسیله ی این سرویس تمامی وبلاگ ها می توانند کامنت های خود را به هم مرتبط کنند و چیزی مانند سیستم نظرات wordpress.com بوجود آورند. دیگر وقتی به وبلاگی سر می زنیم و دوست داریم نظری بدهیم مجبور نیستم کار تکراری نوشتم اسم و آدرس میل و آدرس وبلاگ خود را تکرار کنیم. بلکه از قبل همه ی اینها انجام شده است و ما خیلی راحت فقط می توانیم نظر خود را بنویسیم.

شاید این بخاطر تنبلی من باشد ولی خیلی از نوشتن تکراری اسم و … در کامنت های وبلاگ دیگران خسته شده ام و این سرویس یک راه چاره ی بسیار خوب است. دیگر از خطاهای عجیب و غریب سرویس هایی مثل بلاگفا و پرشین بلاگ هم خبری نخواهد بود. در صورت عوض کردن مکان وبلاگ خود می توانیم نظرات خود را با خود ببریم!! و کلی امکانات جالب دیگر.

امیدوارم که این سرویس هرچه سریع تر در میان وبلاگ های فارسی رواج پیدا کند و موجبات راحتی من و سایر دوستان را فراهم کند. پیشنهاد می کنم که حتما استفاده کنید. این هم پروفایل من در دیسکاس

www.disqus.com

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای دیسکاس انقلابی در کامنت نویسی

  1. ایلیا :گفت

    با قالب وبلاگ من سازگار نبود ! 😦

  2. پيمان :گفت

    پهلوان ديسكاسي شدي؟؟

پاسخی بگذارید

