ای فید خوان دوستت دارم!

ای کسی که فید وبلاگ مرا دنبال می کنی. ای یار همیشگی, من دوستت دارم. تو مرا قابل دانستی, تو مرا انتخاب کردی, تو وقتت را در اختیار من گذاشتی. من بخاطر همه ی اینها از تو ممنونم.

وقتی در گوگل ریدر تو مطالب من پدیدار می شوند, هرچه بیشتر زمان را به من می دهی, بیشتر احساس می کنم که بار سنگینی بر دوشم نهاده ای. ای فید خوان وبلاگ من, تمامی سعیم را خواهم کرد که از وقتی که برای دیدن من می گذاری بهره ای ببری. ای دوست من از تو ممنونم!

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای ای فید خوان دوستت دارم!

  1. sadjad :گفت

    تازه من لینک‌های شیر شده‌ات رو هم دنبال می‌کنم، دیگه بدان چقدر دوستت دارم :دی

  2. ایلیا :گفت

    خواهش میشه ! ما هم شما رو دوست داریم !
    تا حالا هیچ کس از توی گوگل ریدر بهم نگفته بود دوستت دارم ! 🙂

پاسخی بگذارید

