دکتر شیری

یک روز ظهر بود, یکی از همون روزهایی که بطور اتفاقی توی تلویزیون یه برنامه  خیلی توجه منو به خودش جلب کرد. یک مرد بود یه روانشناس که اینقدر زیبا حرف می زد که به هیجان اومده بودم روی مبل نمی تونستم بشینم همش ورجه ورجه می کردم و تا آخر برنامه زمان مثل برق و باد گذشت, داشتم دیونه می شدم. چقدر صمیمی و زیبا حرف می زد.

آخرای حرفش از کامنت و ایمل هایی که براش اومده بود حرف زد انگار دنیا رو به من دادند! فورا شستم خبردار شد که دکتر جان از اینترنت استفاده می کنه. شروع کردم به داد و بیداد! خواهر و مادر و… بابا اسم این دکتره چی بود؟ بالاخره از یکی صدا در اومد!

دکتر علی رضا شیری

در اولین فرصت توی اینترنت جست و جو کردم و به وبلاگ ایشون رسیدم. خیلی عجیب و جالب بود ایشون از سال 83 در حال وبلاگ نوشتن بودن! کلی کیفور شدم. فورا یه میل به دکتر زدم و از اینکه با ایشون آشنا شده بودم مراتب خوشبختی و تشکر خودم رو بیان کردم چیزی که انتظارش رو نداشتم این بود که در کمتر از 2 یا 3 ساعت جواب ایشون رو به میلم دریافت کردم. بازم به علاقم به ایشون بیشتر شد.

از روز آشنایی با وبلاگ دکتر مطالبش رو دنبال می کنم دوست داشتم که همه کسانی که وبلاگ منو می خونن ایشون رو بشناستند پس این پست رو می نویسم. خواندن مطالب وبلاگ ایشون کلا توصیه می شود.

www.doctorshiri.com

مطالب اخیر وبلاگ همگی زیبا هستند ولی من این یکی رو از همه بیشتر دوست دارم «چند توصیه به پسرها که باباهاشونم نگفتند«

مرتبط: مکاتبه با دکتر شیری

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

54 پاسخ برای دکتر شیری

  1. mahtab :گفت

    اگر کسی ادرس دکتر علیرضا شیری رو داره واسم میل کنه mahtab sheikhan @yahoo.com

  2. شقایق :گفت

    سلام اقای دکترمن یکی از طرفداران شما هستم وخیلی وقته دنبال ادرس مطب یا شماره ایی از شما میگردم اگه میشه به من ادرس مطب خودتان را بدهید

  3. یاس :گفت

    :-* tashakor az matalebe zibat

  4. یاس :گفت

    SALAM MATALEBETUN ALI BOOD KHILI KHOSHAMUMAD ey vala be in doktor ba umadanesh to tv hame javoona ro az in ro be un ro karde menjomle man kash mi2nestam uno bbinam

  5. baran :گفت

    سلام. من28سالمه.مجردم.اموزشيارم.امانميدونم واسه چي هنوز زنده ام….واقعن نميدونم.توروخدا كمكم كنيد.

  6. مژده :گفت

    سلام خیلی به دکتر احتیاج دارم میشه تلفن مطبشو بهم بدی؟

  7. تارا :گفت

    با تشكر از تمام دوستان

  8. الهام :گفت

    من میخوام با دکتر مشورت کنم خواهشن کمکم کنین.خیلی مهمه.

  9. نونا :گفت

    سلام
    نمی دونم چطور شده که میل شما رو جواب دادن!!!شایدم الان سرشون خیلی شلوغ شده؟!در هر حال اگر به جز ایمیلشون اطلاعات دیگه ای مثل شماره مرکز مشاوره دارین خیلی لطف می کنین که بگین.

  10. بهاره :گفت

    ميشه ادرس مطبتون رو برام ميل كنيد؟ ممنون

  11. الی :گفت

    یک دختر پانزده ساله ام دل بسته ی یک پسر ی شدم که دوازده سال از من بزرگتره.
    با اختلاف سنی مان مشکل داره ولی من دوستش دارم نمیخوام از دستش بدم کمکم کنین
    چون هیشکی درد من و نمیفهمه امیدم شمایید و خدا.

  12. farzane :گفت

    salam.man az tarighe hamshahriye javan ba dr ashna shodam.kheili khob adamo dark mikonanad.
    agha sajad man natonestam be ishon dasresi peyda konam age ba ishon tamasi dashti hatman azashon adrese matabeshon ro baram begir vaghan ehtiyaj daram ba ishon sohbat konam.
    mamnon.

  13. melika B.Z :گفت

    man dr.shirie aziz ro too ye hamayesh ke az tarafe alavi dar bnd bargozar shode bood az nazdik molaghat kardam faghat mitoonam begam ishoon shahkare khelghat hastand dr.shiri dooset daram melika az bnd

  14. سارا :گفت

    سایت ایشونو نمیتونم ببینم.یه پیغام error میده.میشه بگید چرا؟
    از این انجمن ها که شهرزاد گفت تو تهران هم هست؟
    .
    سجاد: دوست عزیز سایت ایشون به دلیل,قدیمی بودن و داشتن کدهای نه چندان خوب بصورت اشتباه به عنوان یک سایت مخرب شناسایی شده. البته وقتی برسی کردم با اینترنت اکسپلورر مشکلی نداره, ولی با فایرفاکس داره. برای رفع این مشکل در گوشه ی سمت راستِ پایینِ اون پیام قرمز رنگ بر روی «ignore this warning» کلیک کنید تا وارد سایت ایشون بشید

  15. شیرین :گفت

    روزگار نیک

    از آقای دکتر برای صحبتها و نوشته های بسیار آموزنده اشون ممنونم سلامت باشید و برقرار

  16. mitra :گفت

    manam emaile doktoro mikhastam. tu seminarasham az bahman sherkat kardam aaaali budan

  17. اينجوري ها كه شما مي گوييد نيست. اين آقاي دكتر چندان مقبول بسياري از روانشناسان نيست. براي نمونه مراجعه كنيد به:
    http://soheil1351.blogfa.com
    سايت اين آقاي شيري هم پر ويروس هست.
    .
    سجاد: من نظر خودم رو گفتم و به بقیه کاری ندارم, توی این دنیا هیچ کسی کامل نیست دوست عزیز. این مطلبی که شما هم لینک کردید رو پی گیری کردم. هنوزم اعتقاد دارم دکتر شیری یکی از انسان های خوب و روانشناسان عالی هستند

  18. حامد :گفت

    جوووووووووووووووووووووووووووون مادرت emailدکترو برام بفرست. نمیدونم چرا از تو سایت وصل نمیشه؟
    راستی منم از tvیاهمون تلویزیون خودمون دکترو اتفاقی شناختم
    من آخرش نفهمیدم توچرا تلویزیونو که براش لغت هست می نویسیtvبعداemail,که خارجیش رایج تر مینویسی ((رایانشانی))حداقل بنویس پست الکتریکی.

  19. هانیه :گفت

    بعد اینکه کامنت و زدم نظر دکتر شیری رو دیدم
    مخلصیم

  20. هانیه :گفت

    خسته نباشید می گم بهتون
    منم مث شما بطور اتفاقی دکتر شیری رو تو TV دیدم و خیلی از دیدگاهاشون خوشم اومد. منم دوست دارم بهشون میل بزنم ولی ندارم میشه آدرس میلشون رو بهم بدین!
    واقعا» اگه بهشون میل بزنم جوابمو میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

  21. علیرضا شیری :گفت

    سلام به همه بچه های با معرفتی که هم به من لطف دارن هم زحمت کشیدن اینجا کامنت گذاشتن…راستش شوکه شدم بعد از یک سال از این پست ، اینهمه لطف مردم را به خودم دیدم…امیدوارم یه ذره از این همه لطف را لیاقت داشته باشم
    الغرض نویسنده خیلی به من حال مثبت داده اند و کلا خجلت زده شدم
    هر کسی مطلبی داره که فکر میکنه من میتونم بهش کمکی کنم ، یه میل بهم بزنه به لطف خدا در خدمتش هستیم
    dr@doctorshiri.com

  22. صنم :گفت

    من منتظر راهنماییتون هستم تورو خدا راهنماییم کنید.

  23. صنم :گفت

    سلام به همه
    منم از طریق تلوزیون دکتر و شناختم،یه مشکل اساسی دارم فکر میکنم هیچکس غیر از دکتر نمیتونه راهنماییمون کنه اما نمیدونم چه جوری میتونم بگم؟
    من شهر لاهیجان زندگی میکنم به دکتر اصلاً دسترسی ندارم تورو خدا به من بگید چه جوری میشه با دکتر در تملس بود؟؟؟

  24. پریسا :گفت

    خیلی باحال بود
    خدا قوت

  25. maral :گفت

    سلام اقا مهدي من ي دي مي خوام

  26. پریسا 2 :گفت

    سلام آقا سجاد

    تو این سایت هم وجود نداره….ولی از طریق خواهرم جور میکنم دکتر تو دانشگاه تهران هم تدریس میکرد میگم خواهرم بگیره برام واسه وبلاگ تابستونم…..اما شما آبروی منو بردید اگه نداشتید چرا از اول نگفتید…هشت روز به خاطره این تحقیق نخوابیدم فقط به خاطر ندیدن دکتر همه زحماتم بر با د رفت … لطفا جواب منم بدید….

  27. سحر :گفت

    سلام اقا سجاد نمیخوای جواب منو بدی ؟
    .
    سجاد: سحر خانوم منم مثل شما از طرفدارهای دکتر هستم که توی شهرستان کرمانشاه هم زندگی می کنم. و ارتباطی با ایشون ندارم
    شما می تونید اطلاعات مورد نیازتون رو در http://www.doctorshiri.com پیدا کنید

  28. سحر :گفت

    سلام ! دکترو دورادور میشناختم خیتی با خودم جنگیدم… ولی حالا به اون خیلی نیاز دارم . ممنون میشم که ادرس مطب و شماره تلفنو لطف کنی. مرسی

  29. پریسا 2 :گفت

    با سلام مجدد

    ممنون از اینکه برام شمارشو گذاشتین . … منتهی ظاهرا عینکمو نذاشتم نمی بینم .. واقعا عذر میخوام ….

  30. ahmad :گفت

    با سلام به دوستان سایت دکتر جعفر دارابی را نیز ببینید و مقالات او را در زمینه های گوناگون بخوانید.www.drdarabi.blogfa.com

  31. مهتاب :گفت

    سلام
    اگه كسي بتونه سي دي ازدكتر به من بده يك اواره فكري رو نجات داده.فكر كنم مهدي گفته ميتونه.

  32. پریسا 2 :گفت

    با سلام

    میگم شما اینقدر فعالید . من 10 روز دیگه باید تحقیقمو تحویل بدم شماره دکتر کجاست…

  33. پریسا 2 :گفت

    باعرض سلام

    من برای یک تحقیق بسیار مهم درباره هنجار و ناهنجاری به نظر یک دکتر روانشناس نیاز دارم و از اونجایی به مصاحبه های دکتر بسیار علاقه مندم
    می خواستم از ایشون کمک بگیرم. لطفا شمارشونو برام بفرستید ..

    با تشکر و سپاس فراوان

  34. پریسا :گفت

    آدرس یا شماره تلفن از مطب دکتر اگه دارین ممنون میشم واسم بفرستین

  35. پریسا :گفت

    سلام
    شاداب باشید.
    من سالهای سال بود دنبال نشونی از دکتر بودم تا اینکه اتفاقی از شبکه جام جم دیدمشون.خیلی خوشحال شدم.در گذشته خیلی به من کمک کردن.
    شخصیت ایشون استثنایی هست.آخر ایمان به خدا …
    مرسی که آدرس وب لاگشون رو گذاشتین.

  36. مهدیه :گفت

    با سلام خدمت شما
    ببخشید می خواستم بدونم چگونه میتونم به مطالبتون دست رسی پیدا کنم؟

  37. مهدی :گفت

    سلام
    حوشحالم که با دکتر آشنا شدین.من از جلسات مختلف دکتر سی دی دارم.اگه خواستین تماس بگیرین

  38. hasti :گفت

    سلام خواهش میکنم میل دکتر شیری رو به من بدین

  39. من از شاگردای دکترم. خیلی انرژی مثبته. وبلاگش کنار. اگه از نزدیک ببینیش بیشتر به حس من پی میبری. شبای احیا با دکتر بودم که بهترین شبای عمرم بود. یه احیای واقعی. سبک شدم.

  40. آذر :گفت

    سلام
    من هم دقیقا مثل شما دکتر شیری را از تلویزیون دیدم برنامه ی و خدایی که در این نزدیکی است و از صحبتاشون متوجه شدم که میشه با ایمیل باشون تماس داشت .اومدم نت و توی جستجوی گوگل اسمشون را زدم همین سایت خودشون که شماهم اینجا زدین اولای لیست بود،ولی نمیدونم چرا باز نمیشه ،صفحه دوم هم سایت شما بود که از اینجا هم که میزنم بازم باز نمیشه 😦
    ممنون میشم کمکم کنید تا با دکتر تماس داشته باشم.
    بای

  41. سونا :گفت

    دكتر من برنامه و خدايي كه در اين نزديكي است را ديشب ديديم عالي بود
    كسي هست كه آدرس مطب و يا تلفن مصب دكتر را داشته باشد.
    در پناه حق

  42. شادی :گفت

    سلام
    می خواستم ببینم شما تونستید جایی رو پیدا کنید که بشه سی دی کلاسهای دکتر و تهیه کرد؟
    ممنون

    سجاد: نه من فقط طرفدار ایشون هستم و همیشه وبلاگشون رو دنبال می کنم. تا حالا سی دی از ایشون ندیدم

  43. بازتاب: شوک « بسیار سجده کننده

  44. سجاد :گفت

    بابا چند بار بگم که اینجا وبلاگ دکتر عزیز نیست منم مثل شما یکی از طرفدارانش هستم
    وبلاگ دکتر اینه
    http://www.doctorshiri.com
    http://www.doctorshiri.com
    http://www.doctorshiri.com

  45. هدا :گفت

    عرض سلام و ادب
    از برنامه خوب شما تشكر مي نمايم من يك با رصحبت هاي خوب شما را از طريق تصوير زندگي شننيدم خواهشمندم تكرار صحبتهاي شما را در روزهاي پنجشنبه مجدداً پخش نمايند

  46. too.mohsen :گفت

    دكتر عزيز سلام . علي خوبم . داداشي
    اميدوارم هركجائي
    روبراه قبراق سرحال باشي وسرحال بياري ……. جزاي

    آنكه نكرديم شكر روز وصال ………..

  47. ندا :گفت

    سلام .ممکنه خواهش کنم شماره تماس شماراهم داشته باشم ؟
    من همیشه برنامه ی شمارامیبنم وازصحبتهای شمااستفاده میکنم.ممنونم ازشما..

    سجاد:ندا خانوم قبلانم گفتم که اینجا وبلاگ دکتر شیری نیست و منم دکتر شیری نیستم. لینک وبلاگشون رو گذاشتم به اونجا مراجعه کنید

  48. فرزانه :گفت

    سلام
    خیلی خوشحالم که اینجام
    من امروز بطور اتفاقی برنامۀ جناب دکتر شیری و دیدم
    نمی تونم بگم چقدر لذت بردم
    سریع رفتم دفترچمو آوردم و از مطالبشون نت برداشتم
    حرفاشون خیلی به دلم نشست
    ممنون که آدرس وبلاگ ایشون رو اینجا گذاشید
    یه دنیا ممنون
    در پناه خدا باشید

  49. شهرزاد :گفت

    سلام دكتر شيري هر ماه تو شهرهاي مختلف همايش يا بهتر بگيم كلاس ميذاره. راستي تو بعضي از شهرها عضو انجمن هاي روانشناسي هم است اگه تو شهرتون همچين انجمني است عضو شو ميتوني از اونجا سي دي همه همايش هاشو هم بگيري

    سجاد:این مطلب رو نمیدونستم! خیلی ممنونم شهرزاد خانوم حتما پی گیری می کنم

  50. مسعود :گفت

    من دیدگاههای شما را یک شب در رادیو شنیدم و خیلی برام جذاب بود میخواهم با شما ارتباط داشته باشم

    سجاد:بردار این وبلاگ منه. من که دکتر شیری نیستم . لینک وبلاگش رو گذاشتم توی همین پست. بهتره که بهش سر بزنی و به ایشون امیل بزنی

  51. bahareh :گفت

    منم از تلویزیون باهاشون آشنا شدم ولی نتونستم با ای میلشون تماس بگیرم

    سجاد: بهاره خانوم من مثل بچه ی آدم بهشون میل زدم و جواب دریافت کردم شاید میلی که زدین اشتباه بوده این ایمل ایشونه
    dr [at] doctorshiri.com

  52. Reza. R :گفت

    سجاد هرچی بیشتر میگذره به شباهت های خودم با تو بیشتر پی میبرم !
    اون از ماجرای فیلم راز، اون از تاریخ تولدمون، این هم از دکتر شیری !!!
    من این دکتر شیری رو خیلی وقته میشناسم، و اتفاقا وبلاگشو هم دنبال میکردم، خوشحالم که تو هم پیداش کردی !!!!

  53. ایلیا :گفت

    راستی نظر مثبتت در مورد برگزاری جشن اتشار فایرفاکس در کرمانشاه چیه ؟
    دو نقطه دی !

  54. ایلیا :گفت

    ایول ایول . این مطلبی رو که گفته بودی ازش خوندم . خدا خیرش بده . خدا یک در دنیا صد در آخرت نصیبش کنه . چقدر باحال نوشته . کلی شش هام حال اومد !

پاسخی بگذارید

