می خواهم برنده باشم

نبرد های زندگی همیشه به نفع قویترین و سریع ترین پایان نمی پذیرد! دیر یا زود برد با کسی است که بردن را باور دارد.

«ناپلئون»

پی نوشت: همیشه گفتم خیلی از شخصیت «ناپلئون بوناپارت» خوشم میاد, حرف هایی میزنه که آدم رو کلی به فکر فرو می بره و  به آدم جرات میده. ایشون از اون افرادیه که احترام خیلی زیادی براش قائل هستم.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای می خواهم برنده باشم

  1. علیرضا :گفت

    من خیلی از ناپلئون خوشم می اومد تو کتاب تاریخ تنها عکسی که از اون لذت می بردم عکس اون بود . راستی جمله های ناپلئون رو از کجا می تونیم گیر بیاریم.

  2. اِلما :گفت

    یه چیزی رو هم می خوام من بگم و اون این که : در مبارزه ی بین روزهای سخت و آدمای سخت ؛ این آدمای سخت(سرسختن) که برنده اند. حالا چه شود اگه این آدم سرسخت به برد خودش ایمان هم داشته باشه…!

  3. vivavida :گفت

    منم الان با این جمله ای که نوشتی خیلی علاقه مند شدم برم ببینم این ناپلئون چه حرفای دیگه ای زده . خیلی تاثیر گذاره

پاسخی بگذارید

