نقش خدا

خورشید چه زیبا پشت برگ درختان می رقصد

قصدش دوری از من نیست, به گمانم می ترسد از غبار نورش به من گزندی برسد

چه زیبا می نوازد نسیم, ترانه ی آرامش خدایی را

چمن و برگ و گل و موی تنم همزمان می رقصند

و چه زیبا می کشد نقاشی, بر بوم جهان, خدایی که در این نزدیکیست

آسمان ها آبیست, عشق بازان سبزند, طرح آن رویایست

در چهار سوی این وادی, رود محبت جاری است

همه فریاد زنان می گویند, عشق مارا کافیست

«نقش خدا»

دوشنبه 27 خرداد  1387

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای نقش خدا

  1. محراب :گفت

    ممنون از نظری که دادی. من خودم اول از همه رفتم سراغ گوگل آنالیتیک. ولی هر کاری می‌کنم فعال نمی‌شه. کد رو همون جایی که گفته گذاشتم، ولی بعد از ۴-۳ روز هنوزم آمارش رو صفره. دیدم اینجوریه ناچارا کد پرشین استت رو گذاشتم.
    اگه می‌دونید مشکل از چیه راهنمایی کنید لطفا

پاسخی بگذارید

