چگونه یک روزه بهترین وبلاگ وردپرس شویم!

اگر دوست دارید که در جیک ثانیه جزه بهترین وبلاگ های وردپرس بشید و توی دشبرد نشونتون بده می تونید به این روش عمل کنید:

1: در مورد روز جهانی فایر فاکس بنویسید و تعجب کنید که وای ایران چقدر رتبش بالاست!

2: در مورد ماجرای دانشگاه زنجان بنویسید و کلی به دولت بدو بیراه بگویید

3: چند عکس خفن سکــــــسی در وبلاگتان بگذارید و توضیح بدهید که صاحب این عکس کیست و حالش چطور است

4: طنز بنویسید و به ریش عالم و آدم بخندید دولتی یا وبلاگ نویس معروف باشد که چه بهتر

5: در پست هاتون و بهتر اینکه در عنوان پست هاتون از واژهای ممنوعه مثل کو …….ک…… ک ت کک و بابا ک…… استفاده کنید

6: به مزیدی یا مجیدی یا بامدادی یا فتحی و سایر ییی ها گیر بدهید یا انتقاد کنید یا تعریف. انتقاد کنید, اونجوری درباره ی شما خواهند نوشت و کلی کلاس لارج بودن خواهند گذاشت! یا تعریف کنید که از شما تشکر خواهد کرد (قابل ذکر است که من شخصا مخلص اینایی که اسم بردم هستما : دی )

7: یک آموزش برای بهترین وبلاگ نویس شدن بنویسید!

پی نوشت: اینجا فقط همین یک چیز یعنی طنز نوسیی رو کم داشت که کامل شد!

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

23 پاسخ برای چگونه یک روزه بهترین وبلاگ وردپرس شویم!

  1. خیلی جالب بود استفاده کردم

  2. فرزاد :گفت

    آقا توكه فيلتر شدي رفت به بقيه رحم كن

  3. persiansims :گفت

    بر جمع کن میخوای فیلترمون کنی

  4. اصغر :گفت

    با مصطفی موافقم

  5. مصطفی :گفت

    به این ترتیب شما در اینجا از همه این روشها استفاده کردی 🙂

  6. حسن :گفت

    هان؟!!

    من فقط عکس های -18 میذارم :d

    برو وبلاگم!!!

  7. مجید مهرتـاش :گفت

    هِه !! چه خبره اینجا علیرضا هم که هست !!

    آقا کارت خیلی درسته . همین طور به روش های نوین بازدیدکننده بگیری غم نداری !!

    سجاد: شما لطف دارید

  8. علیرضا :گفت

    ما که تازه به جمع وورد پرسی ها پیوستیم ولی وورد پرسی ها خیلی بچه های با مرامی اند !
    اون مورد یک و دو را دارمت ! هر وبلاگی میرم راجع به اینها نوشته من راجع به فایر فاکس نوشته بودم ! راستی جام ملت ها رو فراموش کردی ، برو به یه نفر که تیمش بر ضد تو هست گیر بده بعدش ببین چی میشه ، خیلی توپه !

  9. Aamir :گفت

    من یکی که از اینکارا خوشم نمیاد…نتیجه ش رو هم دارم میبینم!!

  10. hamed :گفت

    اگه هم بخوای خودتو متفاوت نشون بدی میای کارای بقیه رو تو وبلاگت توضیح می دی

  11. تکراری بود. خودم قبلاً همه‌ی اینها رو می‌دونستم…
    ولی من می‌خوام شریف باشم، و به اصول خودم پای‌بند!
    به این روش‌ها هم اهمیتی نمی‌دم…

  12. sara :گفت

    chy migew…???????!?!?!?!?!!?!??!

    سجاد: واااااا ! ما که حرفی نزدیم اینهمه تعجب انگیزناک باشه

  13. منیره :گفت

    به امید وقتی که توی صفحه داشبور وردپرس لینک شما رو هم ببینیم :دی

    سجاد:لبته قابل ذکر است که. «چشم حسودا کور بشه الاهی چشم بد از من دور بشه الاهی» دیروز بعد از نوشتن این مطلب طبق پیشبینی که کرده بودم رفتم تو بیشترین وبلاگ های ردش دار!! به به به این هوش و زکابت و اینا

  14. فتحی :گفت

    آن سه تای دیگر که هیچی اما من شخصا جسارت نمی کنم و اگر انتقاد کنید به جای کلاس گذاشتن نظر شما را در بالای سرم می گذارم و اگر تعریف کنید به حساب خوبی شما می گذارم و اصلا به خودم ربش نمی دهم 🙂

    در هر دو حالت از خجالت آب می شوم می روم توی زمین و دیگر از دست فتحی خلاص می شوید 😦

    سجاد: بس که شما بزرگوارید فتحی جان. شاعر می گه
    تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف مگر اسباب بزرگی همه آمادی کنی
    البته ما با تاکید بازم بگم کلا از نوع دربست مخلصیم

  15. زهرا :گفت

    دقیقا همین ها بود که گفتید:))

  16. bamdadi :گفت

    :))

    سجاد: مخ خیلی خملصیم : دی

  17. آق فری :گفت

    به در گفتید دیوار بشنود

    سجاد: چی شد؟!

  18. ایلیا :گفت

    http://mozillaparty.com/en-US/events/view/287
    اینجا مخصوص شهر شماست ! و شهر ما ظاهرا !

  19. ایلیا :گفت

    بیا برو تو جشن انتشار فایرفاکس ثبت نام کن عزیز دل برادر .
    البته اگه هنوز نکردی ! اسمت که نبود !

  20. ایلیا :گفت

    احوالاتت چطوره آقای بسیار سجده کننده ؟
    خوبی خوشی ؟ تازگی ها هم که عاشق شدی ! به به !

  21. ایلیا :گفت

    اه این روزا همه ی وبلاگستان پر شده از شماره های 1 و 2 و 6
    دیگه رسما دارم سیز رنگ میشم ! حالم به هم میخوره دیگه

  22. ایلیا :گفت

    منم یک خط کامنت بذارم 9 خط جوابمو میدی ؟! 😀

  23. سلام؛
    بدجوری خفن مذهبی شدی… جریان چیه؟

    سجاد: چطوری ممد دیگه وقتشه که توام از این میهن بلاگ بکشی بیرون داره کم کم کارش تموم میشه! وبلاگت باز نمیشه چند باری سر زدم
    اینجوری گفتی به خودم شک کردم که چی شده مذهبی شدم؟ یه نگاهی زود به وبلاگم انداختم دیدم نه بابا پست ها همووناست عوض نشده! بابا برادر آدم خدارو دوست داشته باشه در موردش شعر بنویسه و مذهبیه؟! شاید شده باشم تازگیا کلی عرفانی شدم آخه عاشقم شدما البته! اها الان منظورت رو فهمیدم تیر وبلاگ رو می گی » بسیار سجده کننده» بابا ما از وقتی دنیا اومدیم مذهبی بودیم اگه اینجوریه مگه یادت رفته اسم من سجاد بود دیگه معنیش میشه بسیار سجده کننده : دی
    به یادتیم داداش به یاده ما باش

پاسخی بگذارید

