دوستت دارم مادر

قسم به حرف های نگفته ی سال های ناگفتنی

قسم به دل های شکسته ی مرد های ناشکستنی

قسم به نعمتی که من دارم و خدا ندارد

از همین قلب کوچکم تا انتهای آسمان دوستت دارم

مادر

مادرم روزت مبارک

مرتبط: + + +

پی نوشت: نمی خاستم که پست دیگه ای به وبلاگ اضافه کنم چون دوست داشتم این پست رو که به مادر تقدیم کردم مدتی بر سر در وبلاگ ما باشه. مطلب رو ویرایش گردم برای جشن گرفتن یه تولد امروز وبلاگ من یک ساله شد. یک ساله پیش در چنین روزی بود که اولین مطلبم رو توی این خونه ی جدید نوشتم و الان یک سال از اون ماجرا گذشته و من دوستان جدیدی پیدا کردم و ماجراهای عجیبی برام اتفاق افتاده.

از تمامی دوستانم بخاطر اینکه منو قابل به دوستی دونستن ممنونم. از تمامی کسانی که به وبلاگم توی این مدت سر زدن متشکرم. از اینکه این وبلاگ رو شروع کردم خوشحالم و از اینکه وبلاگ نویس هستم بیشتر خوشحالم. به امیده روزهای بهتری برای همه ما.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای دوستت دارم مادر

  1. ایلیا :گفت

    روز مادر بر همه ی مادر ها مبارک .
    .
    تولد یک سالگی وبلاگت هم مبارک .
    یک فروند بوس برای خودت و یک فروند بوس برای وبلاگت !

  2. سلام رفيق!!
    خوبي؟

    آقا تبريككككككككككككككك. ايشالا وبت صد ساله شه.

    موفق باشي.

پاسخی بگذارید

