اگر نمی ترسیدم

امروز کتاب «چه کسی پنیر مرا جابجا کرد» رو خوندم و خیلی لذت بردم. درست به همون خوبی بود که دیگران می گفتند. در مورد چگونگی هماهنگی با تغییرات زندگی. اینکه ترس های ما در برابر تغییرات چه موانع بزرگی در زندگی ما هستند. دست بر قضا در مطلب قبلی از ترس نوشته بودم.

همه ی ما در زندگیمون ترس رو تجربه کردیم و وقتی کاری رو میخایم انجام بدیم, تغییری رو در زندگیمون انجام بدیم, ترس ها نمایان خواهند شد! ترس از آینده و چیزهایی که پیش خواهند آمد. ترس از چیزهایی که احتمال دارند برای ما پیش بیاند. و ما بخاطر همین ترس ها هنوز ساکن و بیهوده هستیم. توی کتاب یک سوال بود, خیلی کوتاه و ساده ولی بسیار پر معنی که من رو خیلی به فکر فرو برد. کارهای زیادی هست که انجام ندادم و از انجام دادنشون ترسیدم. و حالا سوال اینه:

اگر نمی ترسیدید چه می کردید؟

مرتبط: بیست سال دیگر شما

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

6 پاسخ برای اگر نمی ترسیدم

  1. علیرضا :گفت

    آقا سجاد مثل اینکه طرز تفکرت مثل خودمه ها ! فقط شما یکم زیادی خیلی زیادی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیادی نترسی !

    ممنون که سر زدید

  2. محمد رضا :گفت

    و اگر ترس وجود نداشت چه کارها که از انسان سر نمی زد.

    موفق باشی و عاشق

  3. سروش :گفت

    در طبیعت انسان ترس وجود داره… اگر نبود شاید خیلی زود نابود میشدیم!
    به نظر من نمیشه به راحتی پاسخ داد!

  4. علیرضا :گفت

    من اگه نمیترسیدم اصلا نمیتونستم به چیزی بگم ازت نمیترسم برو گمشو یا ازت میترسم چه طوری رفیق ، اگه نمیترسیدم زندگی برامون اون قدر راحت میشد که غیر ممکن بود !

    آقا سجاد گفتم شما رو هم خبر کنم بد نیست ، یه وبلاگ نویس رفته به کوروش بدترین توهین ها رو کرده و برای دلایلشم اون قدر احمق بوده که گفته اسلام گفته ! ازت میخوام این مطلب خیلی کوتاه ولی تاثیر گذار منو بخونی و از ما حمایت کنی ، عده زیادی رو دعوت کردم ، میخوام نشون بدم هنوز هم یه مشت آدم هستند که به پدرانشون احترام میگذارند !

    متشکرم
    خدانگهدار

  5. ارش :گفت

    سلام دوست عزیز خسته نباشید

    نظر شما در مورد تبادل لینک با ما چیه ؟ من لینک شما رو گذاشتم تو لینکستان سایتمون . اگر شما تمایل دارید لینک ما رو قرار بدید خوشحال میشیم .

    حتمی خبرم کنید .
    ممنون

    ارش

  6. ایلیا :گفت

    خب جدا آینده و اینکه قراره ه بلایی سرمون بیاد ترس داره .
    به هرحال به نظر من ترس ریشه در منطق آدم داره و مقداری ترس لازمه . اگه کسی بگه من از هیچ چیز نمیترسم بی منطقه !

    سجاد: شما کاملا درست می گی ایلیا جان. ترس چیزه بدی نیست ولی اکثر ما ترس های بی مورد خیلی داریم که در زندگی جلوی پیشرفتمون رو گرفته. این ترس ها نمی تونه به ما کمکی بکنه و باید از اونا رها بشیم

پاسخی بگذارید

