عاشقم من

پرسید: عاشق چه ی او شدی؟

او که نه چشم دارد و نه کمان ابرویی, این ندارد و آن ندارد.

گفتم :

من عاشق همه ی نداشتهایش شدم!

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای عاشقم من

  1. پویا :گفت

    سلام .
    وبلاگ فوق العاده ای درست کردید . واقعا جدی می گم . بینهایت پر محتواست . به قول خودمون پر ملاته .
    مطالبتون مثل اینکه خیلی داره به دردم می خوره . از شما هم خیلی ممنونم به خاطرشون .
    در عوض این مطالب شما من هم یه هدیه براتون دارم .
    » راهنمای اولین سکس زناشویی »
    اگه خواستید می تونید این صفحه رو تو وبلاگتون لینک بدید و به بقیه هم معرفی کنید .
    آدرس لینک هم اینه : http://delsoookhte.blogfa.com/page/shab.aspx
    برای همه چی ممنونم .
    می دونم که از خوندنش لذت می برید …

  2. pirmoghan :گفت

    سلام.اگر در مورد مسایل اجتماعی نظری دارید حتمان من رو هم در جریان بگذارید.یک سری موضوعاتی در باره بحرانهای اجتماعی وغرب زدگی
    ومسایل مربوط به ان در وبلاگ درج شده .اگر نکته ای در این خصوص مد نظرتون هست
    با من در میان بگذارید.

  3. ایلیا :گفت

    آفرین آفرین !
    چطوری پسر ؟ خوبی ؟ توی این گرما هنوز کباب نشدی ؟

پاسخی بگذارید

