چندی است که سلامت نکرده ام آفتاب

آخرین باری که به رنگین کمان نگاه کردم کی بود؟

آخرین باری که به طلوع آفتاب نگاه کردم کی بود؟

آخرین باری که از بوی نم خیس بعد از باران خوشحال شدم کی بود؟

.

. .

آخرین باری که به عزیزی از ته دل گفتم دوستت دارم کی بود؟

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای چندی است که سلامت نکرده ام آفتاب

  1. بازتاب: چرا؟ « بسیار سجده کننده

  2. opium :گفت

    منم یادم نیست
    .
    سجاد: این خیلی بده و خیلی مهم! من این مطلب رو نوشتم تا به یاد خودم و شما دوستان بندازم که داریم چه چیزهایی رو توی این زندگیمون از دست می دیم. شاید این ها مسائل مهمی نباشند ولی فراموش کردن این جور مسائل یه خطره که به ما نشون میده که داریم راه رو اشتباه می ریم

  3. ایلیا :گفت

    به به سلام . بازگشت شکوهمندت مبارک .
    آقا یه چند روزیه این گودر ما خرابه از عالم و آدم بی خبریم . نمیدونم مشکل کجاست . ولی فکر کنم این آی اس پی بازم با ما سر لج افتاده .
    به هر حال خوشحال شدم از دوباره اومدنت . اگه دیر به دیر سر زدم ببخش . :-*

  4. سلام
    من نه به رنگين كمان نگاه كردم.
    نه به غروب آفتاب.
    نه به كسي گفته ام دوستت دارم!!

    متاسفانه شامل حال مان نشد و دلمان افسرده شد و ايضاً كمي دپرس شديم… :((((

پاسخی بگذارید

