نگاهی به آسمان

باید اعتراف کنم, من هم گاهی به آسمان نگاه کردم.

نه به تمامی شب,

به ستارگانی که بیشتر شبیه بودند, به چشمان تو.

.

دیالگ پایانی فیلم «گاهی به آسمان نگاه کن»

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای نگاهی به آسمان

  1. حسنا :گفت

    سلام
    اين روزها ديوونه بودم و زده از دنيا …با اومدن ماه رمضون دوباره نيرو كرفتم مرسي از لطفت

  2. افیون :گفت

    آسمان ما مثل همیشه بی ستاره است

  3. ایلیا :گفت

    😀 آقا منظور شما از نابود کردن چیه ؟!

  4. ایلیا :گفت

    راستی پدرت حرف حکیمانه ای زده !!!

  5. ایلیا :گفت

    به آسمان که نگاه میکنی برای خودت ستاره بچین .. یکی یکی برشان دار . آن پر نور ها را گلچین کن . نه اصلا همه اش را بردار . همه اش برای خودت . فکر من نباش که بدون ستاره چه کنم . بردار و ببر و بگذارشان توی اتاقت . فکر من نباش که بدون ستاره چه کنم . ستاره ها برای خودت . چشمانت مرا بس است ..

پاسخی بگذارید

