چرا؟

خوب که می اندیشم میبینم که خداوند فقط بخاطر یک کلمه تمام این جهان و ما انسان ها را آفرید!

«چرا»

آفرید که بپرسیم: چرا؟ و اگر جواب درست را یافتیم رستگار شده ایم.

.

چند وقتی میشه که با خودم و این وبلاگ سر جنگ دارم. نمی تونم برای «چرا»ها جوابی پیدا کنم. دوست دارم که با وبلاگم برای خودم و مشتری های این وبلاگ مفید باشم. ولی هنوز هم تصمیم گرفتن برای سخته نمی دونم که چطوری می تونم بهترین کمک رو بکنم. دوست دارم سوال هایی رو مطرح کنم تا ذهن خودم و دیگران رو مشغول چیزهای مهم تری در این دنیا بکنم, مثل زندگی, عشق, آزادی, محبت, آرامش, تولد, دوستی, هم زیستی, انسانیت, شادی, برادری, برابری, عدالت, دل, گل, بلبل و….

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای چرا؟

  1. opium :گفت

    چون که نباید بیشتر از این بدانی…
    جوابش شبیه کتاب های بینش دبیرستان شد…

  2. ایلیا :گفت

    چرا چراست امروز
    روز چراست امروز
    بسیار ساجد ِ ما
    صاحب چراست امروز
    .
    البته خدای نکرده منظور از چرا آن کار قبیحه ای که گوسپندان انجام میدهند نیست ! بلکه همین سوال ها و چرا هاست !!!😀

    سجاد: البته خیلی ها توی این دنیا هستند که به نظر من آفرید شدند برای «چرا» به با همون معنی که شما الان گفتی!

  3. رضا.ر :گفت

    ایول،
    منم دقیقا به همین موارد و سوالات واسه درگیر کردن و فکر کردن خودم میا ندیشم.
    شدیدا کتاب زوربای یونانی نوشته ی نیکوس کازنتزاکیس رو بت توصیه میکنم. این کتاب پر است از سوالات قابل تامل و تفکر برانگیز
    دقیقا مطابق خواسته ی تو بحث هایی در باب آزادی، عشق، آرامش، محبت، انسانیت و هرچی که فکرشو بخونی
    به شدت بت توصیه میکنم. (ابته اگه خودت تاحالا نخوندیش)

  4. سلام سجاد…. زدي به هدف…

    دقيقا يكي از نقاط ضعف بنده هم همين موضوع هست…

    پرداخت به موضوعات و درج مطالبي كه بتونه براي بازديدكنندگان مفيد باشه از مهمترين دغدغه هاي من به حساب مياد…

    درسته.. بايد بيش از پيش فكر كرد و سوژه هاي داغ و صد البته انساني را شكار كرد….

    ذكر مطالب و متون مفيد و مختصر (كه كم حجم و خواندني باشند).

    ايجاد منابع و رفرنس هاي مناسب براي هر مبحث در اينترنت فارسي زبان فوق العاده لازم الاجرا است.

پاسخی بگذارید

