من ما می خواهم

بعضی وقت ها فکر می کنم که خدا ما انسان ها رو آفرید چون از تنها بودنش خسته شده بود.

یه چیز عجیب در مورد خودم اینکه تا حالا با هیچ دختری رابطه نداشتم! نمی دونم مشکلش کجاست ولی به نظر خیلی ها عجیب میاد! نه اینکه نتونسته باشم و یا اینکه خیلی وقتا نخواسته باشم. مشکل اینجاست که نمی تونم خودم رو رازی کنم که انسانی رو از هر شکل و نوعش ناراحت کنم و خاطره ی تلخی از خودم در وجودش به جا بزارم. به قول مادرم خدا کنه آدم یه مرغم دشمنش نباشه!(داستانش طولانیه)

اصلا شروع آشنایی من با اینترنت مثل خیلی از شماها با چت کردن و بخاطر یه رابطه با دخترهای شهرمون بود. ولی هیچوقت چه توی چت و یا هر جای دیگه نتونستم با هیچ دختری رابطه برقرار کنم. نمی تونستم خودم رو رازی کنم. شاید ایراد من باشه ولی خدا ساخته دیگه من عاشق دنیا فانتزی هستم نمی تونم یه رابطه رو اینقدر ساده ببینم. به نظرم یه رابطه باید افسانه ای باشه و همین چیزها مانعم شد. همه شما هم می دونید که کاره سختی نیست پس نگید که نمی تونستم!

زمان گذشته و منم تغییر کردم. دیگه خسته شدم. همیشه از ایجاد رابطه خوداری می کردم چون می دونستم بالاخره یه روزی باید از هم جدا بشیم و هرگز پایان خوبی در کار نخواهد بود. ولی الان دیگه نمی تونم تنها باشم. از زندگی خسته شدم, از یکنواختی خسته شدم. از حرف هایی که نگفته مونده خسته شدم. دوست دارم به خودم این فرصت رو بدم و الان می دونم که می تونم رابطه ی خوبی داشته باشم. می دونم که اگه دختر رویاهای ندیدم رو پیدا کنم تا همیشه با اون خواهم بود. می تونم مرد باشم. می دونم که دیگه بزرگ شدم!

می دونم که اونقدر خودم هستم, اونقدر انسان هستم که ارزش مقام عاشق رو داشته باشم.

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

5 پاسخ برای من ما می خواهم

  1. shema :گفت

    نفهمیدم

  2. حسنا :گفت

    خوش به حالت كاش منم مي تونستم انقدر محكم بكم لياقت عاشق شدن رو دارم …

    سجاد: چرا نه ؟ چرا نمی تونید بگید؟! شما بهترین هستید فقط کافیه این رو باور کنید و به چیزهایی بالایی یقین داشته باشید و به اونها پایبند باشید. مثل اعتماد. مثل پاکی و مثل عشق. شاید تا الان نتونید این حرف رو بزنید. ولی می تونید گذشته رو جبران کنید. می تونید یک عاشق واقعی باشید. می تونید خودتون باشید! می تونید انسان باشید.
    برات آرزوی موفقید و عشق می کنم

  3. azadeh :گفت

    گريه و شيون مكن از ظلم يار .نالهً عاشق هميشه صداست . كورش

  4. ITLine :گفت

    وقتی داش سجاد عاشق میشود

    سجاد: البته که هنوز نشدم ولی تو فکرشم

  5. iceb0y :گفت

    نمي‌تونستي خودتو راضي کني چون اشتباه مي‌کردي! رازي نيست بلکه راضي است! در مطلب قبلي هم زمينه رو ضمينه نوشته بودي!
    از اين ايرادات سطحي گذشته، اينکه هراس از آينده‌ي رابطه منجر به برقرار نکردن رابطه بشه به نظر من در حد پاک کردن صورت مساله، قابل زير سوال بردن است، همان به که تصميم گرفتي اين روش استباهو بذاري کنار!

    سجاد: اول از همه از نظرت ممنونم. من از آینده ی رابطه ترسی نداشتم بلکه اطمینان داشتم و دارم. به نظر شما چطور یه دختر و پسر می تونن با هم دوست بشن و رابطه داشته باشند و هیچ مشکلی هم پیش نیاد! دیگران رو نمی دونم ولی من نمی تونم به آسونی با هر دختری به هر قیمتی رابطه داشته باشم.
    در مورد غلت های املایی همیشگی منم باید بگم که سال دوم راهنمای بخاطر درس املا تجدید شدم! کلا از این تعداد حروف الفبا که همه شبیه هم هستند به شدت متنفرم و اصلا به خودم زحمت نمی دم که اونها رو یاد بگیرم چون به نظرم اهمیتی ندارند!!

پاسخی بگذارید

