خواهرم را دزد برد!

خواهری دارم از بهترین فرشته های دنیا.

یک روز گفتند که خواهند آمد. کلی آدم ریختند خانه ی ما حرف زدند و زدند نقشه ی دزدی در سر داشتند. من خوشحال بودم و همه می خندیدیم.

چند روز بعد یواشکی به من گفت که سجاد دیگر می خواهم بروم. لبخندی ژکوند زدم ولی نه از ته دل!

خواهرم را دزد برد دزد خوبی بود. بدی در او ندیدم.

همه ریختند خانه ی ما و مردمانی که می گفتند اقوامند از ما و آنها همه گفتیم و خندیدم اندکی هم رقصیدیم! عجب دزد نابکاری بود نقشه اش چه کاری بود!

روزی برای دزدیشان در نظر گرفتند. و همه خندیدند! ندیده بودم کسی برای دزدی صلوات بفرستد! گفتند قبل از رمضان باشد نمی دانم چرا همه از رمضان اینقدر می رسیدند. آخر هم نفهمیدم این رمضان چه کسی بود!

همه جمع شدیم و رفتیم توی یک باغ زیبا. داستان دراز است ولی من کوتاهش را دوست دارم. کلی خندیدیم کلی رقصیدیم. زن و مردها جدا بودند می گفتند که اگر همدیگر را ببینیم همه را می گیرند زندانی می کنند! فکر کنم  خلافکار بودیم! شام خوردیم و باز هم رقصیدیم. کلی پول خرج کرده بودیم آخر سر هرکسی دانگش را داد! همه چیز به خیر خوشی تمام شد. و خواهر را خودمان به خانه ی دزد بردیم! و تمام.

خانه ی دزد را بلدم ولی مادر اجازه نمی دهد خواهر را برگردانم ,نمی دانم چرا!

.

پی نوشت: ازدواج خواهرم رو بهش تبریک می گم. و براش بهترین آرزوها رو دارم. امیدوارم آسمون زندگیش همیشه آبی و آفتابی باشه و ابرهای زندگیش سفید و پراکنده

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

4 پاسخ برای خواهرم را دزد برد!

  1. گلي :گفت

    خدا كنه دزد خواهرت اينو نخونه وگرنه قاتل تو هم مي شه

  2. ايليا :گفت

    به به مبارك باشه . به سلامتي و ميمنتي . ايشالله خوشبخت بگردند !‌

  3. sadjad :گفت

    این که خوبه! مبارک باشه، ایشالا خوشبخت بشن. / راسی چنی چوبی کشیدی؟ 😀

    سجاد:نبودی ببینی که با اون کت و شلوار کراوات چقدر خنده دار شده بودم وقتی چوپی می گرفتم! کر کره خنده شده بودم

  4. ITLine :گفت

    مبارک باشه ، انشالله روزی خودت کنند تو هم بری یکیو بدزدی !!

پاسخی بگذارید

