وای به تاریخ

هیچکس توی این دنیا معصوم نیست(مخصوصا رهبر و آخوند و رئیس جمهور و مولا و … . . ) در غیر این صورت من با حضرت محمد چه فرقی دارم؟ همه ی ما یه گندی توی زندگیمون زدیم از نوع مگو. خیلی چیز ها روزی آشکار میشن و خیلی چیز ها هم با ما به گور میروند.

بخاطر همینه که من عاشق تاریخم. ولی همیشه از این می ترسیدم که تاریخی رو دارم می خونم درسته یا نه تاریخ از زبونه چه کسی گفته میشه؟ آیا صالح هست؟ پس سعی می کنم از منابع مختلفی موضوع مورد نظرم رو پیدا کنم و بخونم.

راستی هفته ی دفاع مقدس مبارک. همون دفاع مقدسی که پدرم توش گلوله خورد و برادم جاناز شد و ما بدبخت شدیم!

یه چیزه دیگه, معلم تاریخمون می گفت اتفاقی که 100 سال از اون نگذشته باشه اصلا تاریخ نیست. پس این کتاب رو (تاریخ سال سوم دبیرستان) اصلا لازم نیست بخونن! کی می دونه شاید بعدا معلوم شد انقلاب ما کاره انگلیسا یا آمریکایی ها بوده!!

خدا خیرش بده چشم مارو باز کرد تا به این آسونی ها خر نشیم. به هر درسی می رسیدیم کلی توضیح می داد و کتاب معرفی می کرد که بخونیم! یادمه یه روز بحث آیت الله کاشانی شد که اسم میدان مصدق(یکی از میدان های اصلی کرمانشاه) رو عوض کردن اسم اینو گذاشتن. کاشانی خودش کسی بود که وقتی کفن پوش های ورامین راه افتادند که برن تهران بلند شد رفته سر راشون جلوشون رو بگیره ولی هرچی زور زد نتونست! و کلی گنده دیگه!

هفته ی دفاع مقدس بهونه بود دلم خون بود که داد بزنم. شنیدم دارند اسم میدان مصدق تهران رو هم عوض می کنند. شنیدم که چندین تا پیامبر جدید پیدا شده که معصوم هستند و نمیشه بهشون گیر داد!! که شنیدم که شریعتی منافق شده!

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای وای به تاریخ

  1. ايليا :گفت

    عرض شود كه چرا ! توي اين دنيا معصوم داريم !‌
    اين بچه هاي كوووشووووولووووو مووووشوووولوووو !‌ 😀
    .
    بذار هرچي دلشون ميخواد نام گذاري كنن !‌ ما كه تا سه نسل بعد به علت غناي فرهنگي اين اسامي جديد رو به هيچ جامون حساب نميكنيم و اسم قبليشو ميگيم !‌
    كچل آباد !‌ چمن !‌ كوچه ثبت ! بالاي تپه !! در طويله !‌ رفعتيه ! پارك وليعهد !‌ چال حسن خان ! چال بزگير ها ! دبير اعظم ! مصدق ! چهار راه شير خورشيد ! 6 بهمن ! چهار راه زوليبيليا رحمه الله عليه !!
    اين اسامي برات آشنا نيست ؟🙂

    سجاد: چرا برام آشنا نیست کلی بکار میبرم! منم کلی باهات موافقم. من که نگفتم به این اسامی قدیمی اسم نمی برم گفتم این دولتی ها عوض می کنن ما که عوض نکردیم نوکرتم

پاسخی بگذارید

