دژ فضایی

«دژ فضایی» یادش بخیر عاشق این کارتون بودم. یادمه مگه آسمون به زمین میومد که من یک قسمتش رو از دست میدادم امروز اتفاقی به یادش افتادم و یه جست و جو کردم کلی از خاطراتم زنده شد. خوبیش اینه که از طریق اینترنت میشه پیداش کرد. از همین الان دنبالشم.

دژ فضایی / Robotech

robotech

تیراژ اولش رو ببینید

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

20 پاسخ برای دژ فضایی

  1. رضا :گفت

    توی این سایت می تونید کل قسمتهاشو بگیرید :
    http://www.uniquedc.com/index.php?action=robotech

  2. عليرضا :گفت

    يكي از شاهكارهاي اون وقتها اين كارتون بود يادمه بچه كه بودم هر وقت اين كارتون شروع ميشد اولا با لذت تموم ميشستم و تماشاش مي كردم بعد به سرعت سراغ LEGO هام مي رفتم يك جت درست مي كردم كه تبديل به روبات بشه البته جوري درست ميكردم اجزاشو بتونم تغيير بدم البته الان كه 26 سالمه ميبينم كه چه جور اسباب بازي هايي اومده مثل آتوبات ها و چه راحت تغيير شكل ميدن از هيجان زياد دلم ميخواهد فرياد شادي بزنم يادش بخير

  3. اذر :گفت

    واي همين الان به يادش افتادم داشتم تو اينترنت دنبالش ميگشتم
    من عاشقش بودم.اونموقع خيلي كوچيك بودم.قسمتهاي اخرشو نديدم.يادش بخير. خيلي يادش بخير

  4. سارا بهرام جاویدی :گفت

    من عاشق مونولوگ اول این سریال بودم که تو دوبله اضافه کرده بودن (هر آنچه در آسمان و زمین است…) ولی هرچقدر گشتم پیداش نکردم میشه کسی منو کمک کنه؟ واقعا ممنونتون میشم اگه کمکم کنین

  5. حمید :گفت

    سلام، من این کارتن رو دوست نداشتم، عاشقش بودم. من نه تنها لیزا و ریک رو دوست داشتم که حتی از کایران- آخرین فرمانده زینتریدی ها که در قسمت اخر فصل macross کشته شد- هم خوشم می اومد.
    حتی از اربابان روبوتک هم بدم نمی اومد و دلم براشون می سوخت که داشت ذخیره پروتوکالچرشون تموم می شد.
    حتی دلم برای اسکات می سوخت که نامزدش- مارلین- رو در حمله اینوید از دست داد.
    این کارتون بخشی از گذشته من هستش.

  6. minmai :گفت

    سلام کارتن خیلی جالبی بود به قول دوستان یکی از بهترین بهرتین کارتن هایی بود که دیدم ولی متسفانه ایران خیلی بد این کارتن رو بخش کرد من قسمت اول رو که مارکوس هست و 36 قسمته رو دانلود کردم خیلی خیلی فرق میکرد با اینی که ایران گزاشت یک انیمه عاشقانه واقلا عاشقانه هست که توش عاشقی هست درد هست خلاصه من این کارتن رو خیلی خیلی دوست داشتم
    خیلی هم دوست دارم ایران دوباره بزارتش
    الان هم دارم قسمت بعدیاشو دانلود میکنم لینک رپید شر هست کسایی که میتونند بگیرن برای خودشون فقط کافیه یه اکانت بگیرن و دانلود کنند

    توی این سایت تمامی قسمتاش هست اخرین سری هم که در سال 2004 ساخته شد هم هست
    من از همین سایت از قسمت اولش بخش اول رو گرفتم و دارم بخش دوم رو هم میگیرم

    macrosshare.blogspot.com

    فقط برای عاشقان این کارتن شاید بمیرم توی اون دنیا اگه رفتم بهشت اگه البته یکی از آرزوهام این باشه که برم توی این کارتن

    • Sajad :گفت

      کاره خیلی خوبی کردی, دستت درد نکنه دوست عزیز. کلی ثواب بردی.
      امیدوارم که دوستان استفاده کنند

  7. سجاد :گفت

    سلام.
    من دیوونه این کارتون بودم. این کارتون شده قسمتی از تخیلات من.

  8. مهران :گفت

    این کارتون دنیای من بود من با اون به اوج بهترین احساسات و تخیلات می رفتم .
    تمام – فرمانده ریک هانتر

  9. behnam :گفت

    salam
    adrese downlowd desho dari?
    .
    سجاد: دوست عزیزم متاسفانه آدرس دانلود خاصی رو سراغ ندارم ولی تی سایت های متعددی برای خرید اینترنتی سی دی و دی وی دی میشه پیداش کرد

  10. الهام :گفت

    میشه این کارتون رو به ایمیل من بفرستید. نتونستم دانلودش کنم.

  11. mohammad :گفت

    منم این کارتون خیلی خیلی…. دوست دارم , هیچ جا هم نمیشه دانلودش کرد به قول بالا یاده قدیما بخیر

  12. sia :گفت

    مادر بگرید!!!!
    اینقدر هوس کردم دوباره نیگاش کنم :((

  13. MEJID :گفت

    آره یادش بخیر هی جوانی

  14. Amin :گفت

    چه حس خوبیه بعد از این همه سال ببینی که کارتونی که عاشقش بودی هنوز فراموش نشده…

  15. vf-1s :گفت

    من اين كارتون رو رو در هر سه قسمت دارم 6 نا دي وي دي

    • جلال :گفت

      سلام خسته نباشی .میشه یه سری از قسمتهاشو برام ایمیل کنی .ممنون می شم.live.many@ymail.com

  16. دوست عزیز سلام. دژ فضایی دوبله مستقیم ROBOTECH هست و با MACROSS که به زبان ژاپنی ساخته شده تفاوت هایی داره. MACROSS در چند سری متفاوت ساخته شده که ROBOTECH از ترکیب 3 تا از این سریال ها با هم به وجود آمده. موسیقی و اسامی شخصیت ها هم متفاوته. من هر دو رو دانلود کردم و الان دارم ROBOTECH رو کامل دانلود میکنم. اگر به بحث ANIME علاقه داری میتونم بیشتر کمکت کنم. در ضمن اگر خواستی فایل TORRENT دانلود روبوتک رو بهت میدم.

    • Ahmad :گفت

      سلام من تا قسمت 75 رو از البرز دانلود،دانلود کردم
      واسه دانلود 10 قسمت پایانیش راهنمائیم کنید

  17. امين :گفت

    آخ که من هم عاشقش بودم. بدون استثنا همه قسمتهاشو میدیدم. کجایی کودکی که یادت بخیر.

پاسخی بگذارید

