منو نخور استاد!

یه استاد زن بد اخلاق که فکر کرده همه می خان . . . کنن, که به درسش (آی تی یا همون فناوری اطلاعات) اصلا چیرگی(تسلط) نداشته باشه. و یه دانشجو که احساس می کنه اگه الان بره پای تخته از استاد خیلی بهتر درس می ده و مطلب رو به این ملت خنگ می فهمونه. یه نتیجه در بر داره که 4 ساعت کلاس ایشون که شامل «مبانی کامپیوتر» و «زبان وب» باشه رو دانشجو جیم میزنه و ترجیح میده خیاله راحت بخوابه.

نتیجه گیری فلسفی بنده: یه استاد با اخلاق بهتر از یه استاد بی اخلاقه.

نتیجه ی عشقی: به خدا قسم اینقدر از این خانوم استاد ریاضی خوشم اومد که اگه هم سنش بودم همین الان میرفتم خاستگاریش (توجه کردم حلقه هم نداشت) چقدر این خانوم محترم و خوب و دوست داشتنی بود.

نتیجه ی جنگی: ما که با کسی سر جنگ نداریم ولی فکر کنم این استاد آی تی ما با خودش و دیگران سر جنگ داره!

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای منو نخور استاد!

  1. ايليا :گفت

    يه فرزند برومند اين آب و خاك كه فارسي رو بلد نباشه نتيجه ش اين ميشه كه من 5 دقيقه فكر ميكنم اين تصلت كه نوشته يعني چي و بعدش ميفهمم منظورش تسلط بوده ! 😀

    سجاد: البته من خودمم می دونستم اشتباه ولی حسش نبود بگردم درستش رو پیدا کنم. البته که اینجا وبلاگ منه و منم حق دارم با اجازه ی خودم غلت املایی داشته باشم. ولی فقط بخاطر گل روی ماه تو درستش کردم!
    در ضمن از استفاده کردن از کلمات عربی به شدت متنفر تشریف دارم.

پاسخی بگذارید

