همه ی آنچه دارم

وقتی از دار دنيا
در جيبت هيچ نمانده است مگر دو سكه خُرد
با يكی‌، قرص نانی بخر
با آن‌ ديگری، يك شاخه سوسن.
*
ضرب‌المثل چينی

.

پی نوشت: من واقعا اعتقاد دارم اگه کسی اینجور تفکری داشته باشه سعادت و شادی رو توی این دنیا به ارث برده

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

2 پاسخ برای همه ی آنچه دارم

  1. sahel :گفت

    کاش همه این جوری فکر میکردن …کاش .
    سجاد: من به تو کمک می کنم و تو به من و ما به همدیگه و آرمان به حقیقت می پیونده. به امید اون روز باید از همین الان شروع کنیم

  2. ايليا :گفت

    آقا الان فيلماي كره اي رو بورسه . ضرب المثل كره اي بده بابا !

پاسخی بگذارید

