دیگه حال نمیده

ghorse gololeدیگه حال نمیده:

1: تابستون

2: مجلس عروسی

3: مهمونی

4: چهار شنبه سوری

5: عید

6: .  . . .  . . . .

. . . . . .  ..   . .  .     .       .           .

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

3 پاسخ برای دیگه حال نمیده

  1. احمد :گفت

    راست میگی دیگه هیچی حال نمیده .منمم مثل تو دنبال یه تغییر بزرگم ولی نمیشه.نمیدونم چرا.خیلی خستم.28 ساله شدم ولی نمیدونم تو کجای دونیا هستم.کار دارم .خونه دارم.خانواده دارم.ولی هیچکدوم ارزاءم نمیکنه.از این دنیا متنفر شدم.دوست دارم برم به اون دنیا ولی میدونم که اون دنیایی هم وجود نداره.سرگردونم .نمیدونم چرا.از همه چیز بدم میاد.حتی خودمم از خودم بدم میاد.

  2. ايليا :گفت

    برو اونور آب يه 20 – 30 سالي
    بعدش وقتي برگردي ميبيني واي چقدر حال ميده :
    1: تابستون
    2: مجلس عروسی
    3: مهمونی
    4: چهار شنبه سوری
    5: عید
    6: . . . . . . . .
    .

  3. ALiREZA :گفت

    به منم دیگه حال نمیده مخصوصا عید دیگه حالم از زندگی بهم می خوره
    سجاد:باید یه کاری کرد وگرنه می پکیم! من تو فکر یه تغییر بزرگم چی باشه نمی دونم ولی میدونم باید کل زندگیم رو از این رو به اون رو کنم. شاید بزارم از اینجا برم یه جای دور

پاسخی بگذارید

