خاتمی نمی آید و اینجا جای ماندن نیست

خاتمی نمی آید و اینجا جای ماندن نیست.

شاید نیامدن خاتمی از نظر خیلی ها بد باشه ولی از نظر من و برای من زیادم بد نشد!

دوره ی قبلی ریاست جمهوری شما به کی رای دادید؟ بزارید از خودم بگم. من توی دور اول به «دکتر معین» رای دادم براش رفتم تبلیغ کردم به همه پیشنهاد دادم تا ساعت 1 شب انتخابات بیرون کارت پخش کردم. ولی ایشون رای نیاورد. در دور دوم هاشمی بود و احمدی نژاد نامرد. خیلی دودل بودم, داداشم می گفت به هاشمی رای بدین ولی من می ترسیدم, آخه اون آخوند بود و از اوایل انقلابم بود و به نظر خیلی می تونست پدر مارو در بیاره. پیش خودم فکرکردم این احمدی نژاد بی شرف حرف های قشنگی میزنه آخوندم که نیست پس باید بهش رای بدم. راستش از ترس هاشمی به احمدی نژاد رای دادم.

الان اعتراف می کنم که چه اشتباه بزرگی بود رای دادن به احمدی نژاد. چند وقت گذشت و خیلی زود به اشتباهم پی بردم. به قول یکی از دوستام که به شوخی می گفت هاشمی با کاندوم(امامه) می ک . . ولی احمدی نژاد بدون اون می ک. . .!

قسم خوردم که تا آخر عمرم تا وقتی که این حکومت برپا باشه توی هیچ انتخاباتی رای ندم.

ولی خاتمی آمد! همش توی این فکر بودم که آیا قسم خودم رو بشکنم یا نه؟! ولی الان دیگه اون رفته و هنوزم مثل گذشته به این کشور امیدی نمی تونم ببندم.

شاید این فکر پیش بیاد که ایران رو دوست ندارم. درست نیست به خدا قسم همیشه اعتقاد داشتم و هنوزم اعتقاد دارم که اگه شرایط درست بوجود بیاد ایران بهشت جهان میشه با این آب و خاک و مردم نازنینش ولی فکر نکنم به این زودی این شرایط رو ببینم.

نقشه ی قبلی رو دنبال می کنم. پاسپورتم که الان آمادست هر جای دنیا هم که از اینجا بهتره اگه چند تا مشکل اخیر برام پیش نیومده بود تا الان از اینجا رفته بودم. خوب دیگه اینم قسمت.

به امید آینده ای که هیچکس ازش خبر نداره برای من و برای ایرانم.

دربارهٔ Sajad Jalilian

Software Developer
این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

بیان دیدگاه