بهاران خجسته باد

colours_of_spring_by_sadsolitudeهمه در انتظار عیدند و من در انتظار بهار

همه به دنبال دیدن یکدیگرند و من در گیرودار دیدن خویشتن

همه در فکر سال جدیدند و من به دیده ی عبرت به سالی که گذشت می نگرم

همه به هم تبریک می گویند و من یک سال دیگر بیهودگی را به خود تسلیت میگویم.

از بهار نو چه می خواهیم؟

تورا به برگ های سبز درختان بید قسم می دهم که مرا نیز نو کنی. پاییز مرا سوزاند و برگ هایم ریخت, برگ هایی تازه ای بر من بیاویز. از زمستانی بودن خسته شدم مرا مانند خود بهاری کن.

خداوندا تورا به تمامی خوبی های جهان قسم میدهم. امسالم را سالی کن, که نوبهاری دیگر, در چنین روزی. وقتی که باز به پشت سر مینگرم, اینچنین شرمسار از خود و آرمان هایم نباشم.

خداوندا تورا به استواری کوه های ایران زمین قسم میدهم که مرا در این سال سر بلند کن. نه برای کسی, نه بخاطر کسی. بخاطر خودم, بخاطر احساسم.

خداوندا هر روزم را بهتر از دیروز کن, آینده ام را بهتر از امروز

خداوندا پشتم را گرم خودت و سرم را بلند بگردان. پاهایم را محکم و دستانم را رو به آسمان نگاهدار.

بهار نو و سال جدید بر همگان مبارک

این نوشته در عمومی ارسال شده. این نوشته را نشانه‌گذاری کنید.

1 پاسخ برای بهاران خجسته باد

  1. ايليا :گفت

    سال نو مبارك

پاسخی بگذارید

